Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-11, 17:40   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Pannekaker

Jeg får inntrykk av at du er litt frelst/har tvangstanker om mat etter å ha hatt en eller annen oppvåkning i ditt eget liv. Så evner du overhodet ikke å skille mellom din egen høyst begrensede erfaring som kun er gyldig for deg selv og knapt nok det - og på å uttale deg generelt om alle mennesker. Om noen stemmer et teit parti - de burde spise sånn du gjør. Om noen har dårlig råd - de burde spise som deg. Om noen er overvektige eller har kviser - ditt kosthold burde fikset dette. Om noen er deprimerte, ironiske, blir lei av deg eller annet - de er misunnelige på deg som har så fint kosthold.

I denne tråden har du diskutert til dels med en del folk med mer kunnskap om mat og innhold og hva som henger på greip med hva enn jeg vel unner selvfølelsen din å finne ut. Om den nå er angripelig. Hvilket det ikke virker som. Og stadig - etter snart tusen innlegg er du altså fremdeles på at selvom ikke et eneste menneske i hele verden unntatt deg ser sammenhengen mellom mangel på kosthold likt ditt og finanskrisen/sykdommer/utro ektemenn så betyr ikke det at det er den minste mulighet for at det er du som er på bærtur. Og alle som hevder noe annet er nok bare rusa på pannekaker/dumme/misunnelige.

Jeg er litt skrekkslagent imponert. Og litt sur. Og det er ikke engang på grunn av dårlig kosthold.

Emneord
ugler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.