Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.
Det jeg opplever som utrolig provoserende fra Nip er denne paranoide generaliseringen om alle andres møkkakosthold. Det gjør meg skikkelig sur og irritert.
Ja, håper tråden ender med at jeg mener at alle andre enn meg har ett møkka kosthold, og jeg har ett helt super-duper-perfekt kosthold, og alle burde spise helt likt for meg-fordi jeg er så utrolig-super-perfekt.
Men ja, jeg synes det er irriterende og det gjør meg skikkelig sur at det er så mye usunn mat støtt og stadig og overalt, fordi jeg mener det ødelegger ekstremt mye for oss mennesker, så slem er jeg fordi jeg skulle ønske at det ikke var så mye lett-tilgjenlig usunn mat - som faktisk gjør mange av oss overvektige, syke og late. Desverre. (og nei, jeg sier da ikke at alle er usunne, eller at alle som er overvektige er syke og late, eller heller ikke at alle som er late er overvektige, og ja det finnes slanke mennesker som er usunne og late).
Jeg synes det faktisk er synd at dere blir så irriterte jeg, jeg har da ikke sagt at du og du og du har ett dårlig kosthold, jeg har jo ikke erfart noen av dere her inne sitt kosthold, men jeg synes det er synd at naboen både i forrige uke og denne uken gir sønnen min is, helt uten videre - vi har ingenting annet med dem å gjøre enn at de er ute i sin hage og vi i vår, jeg kan jo ikke bli sint på dem heller - de er jo bare blide og hyggelige og gjør det for å være snille, men det irriterer alikevel meg, da Vetle kommer fra fotballcup og har vært med pappan sin ett par timer og da fått både vaffel og is allerede. Jeg synes man mer kan holde kostholdet sitt for seg selv, da hadde det jo ikke plaget vår familie 
|