Sv: Der trakk Valla seg
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Jeg er ikke kvinnefiendtlig. Men skal jeg heie på Yssen bare fordi hun er kvinne?
Jeg synes det er svært ugreit at hun er blitt trakassert, at hun fikk negative tilbakemeldinger i forbindelse med fødsel og permisjon, at hun fikk kjeft og ble ydmyket for an andre, ble fratatt oppgaver og ansvar osv. At DETTE blir adressert og tatt tak i er selvsagt.
Men slik jeg forstår denne saken, har den ligget og modnet til riktig tid og dermed BAM! Yssen hadde hatt mye større troverdighet om hun hadde tatt opp dette litt tettere opp mot hendelsene, og ikke brukt VG, ikke blitt så tydelig regissert.
Signerer denne.
Kjempefint at hun tar tak i slike ting, men det burde blitt tatt med en gang og ikke gjennom VG. For meg virket det som Yssen var ute etter å "ta" Valla framfor at det skulle gjøres noe med det hun opplevde.
Mange vil nok se på det som samme sak, siden det var Valla Yssen anklagde, men tror at hadde det vært noen annen ville Yssen gått gjennom de riktige kanaler.
Dette er tross alt snakk om to som har vært venner i lang tid og det var Valla som fikk Yssen inn i jobben i LO, tror at det ble litt for personlig og dermed denne utviklingen.