Sv: Jeg trenger prikker
Opprinnelig lagt inn av Maz, her.
Dette blir jo rent subjektivt. Men denne tråden er et godt eksempel.
Ingen sier noenting, når det raser mot HI og ingen sier noe.
Her leser vi tråden HELT forskjellig. Jeg har under her sakset ut noen av de første svarene HI fikk her under. "raser mot"?? Disse kommentarene er da både høflige og hyggelige, og informerer om hva kotymen er her inne, og hvordan HI på en bedre måte kan nå frem til målet sitt. Jeg synes ingen av dem er noe å si ifra om hvertfall.
"raser mot"??
Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.
Du trenger å være aktiv på forumet, dele av deg selv, skrive innlegg som engasjerer andre, og bli en del av fellesskapet. DA får du prikker av den fargen du ønsker, og vips har du tilgang på markedsplassen. Enkelpenkelt. 
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Til info så er det ikke god kotyme på FP å tigge om prikker, prikker gjør man seg fortjent til ved å skrive gode, morsomme, festlige eller av og til rett frem irriterende innlegg. Poeng- og innleggsbegrensningen vi har på FP, til både medlemsforum og markedsplassen er der for en grunn og det lønner seg å respektere at den begrensningen er satt.
Adrienne - moderator
Opprinnelig lagt inn av Interference, her.
Du har i alle fall produsert innlegg i kveld, det skal du ha.
Hvis du putter litt mer substans i dem, og kanskje gir litt av deg selv så skal du se du får tilgang til markedsplassen før du vet ordet av det.
Jeg trenger vel kanskje ikke å si at intetsigende innlegg ikke fører frem her inne heller.
Men cudos for at du prøver uten å bli sur. 
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Det er ikke en lov mot å tigge prikker, men det blir som du ser ikke satt pris på. Det er fordi vi liker brukere som bidrar, ikke bare utnytter gratisannonsene på salgsforumet. De er et gode for aktive brukere som man føler man kjenner og kan stole på.
Fra null har du god mulighet til å bygge opp det tillitsforholdet. 
Opprinnelig lagt inn av Maz, her.
I det jeg sier noe så strømmer flere til og jeg får et ras av grønne prikke som er latterlig. Jeg har ellers også reagert på at ingen reagerer på det jeg oppfatter som kollektive angrep og morsomheter på andres bekostning. De få gangnen jeg har sagt noe så er det mange som sier seg enige. Da spør jeg meg jo hvorfor de ikke reagerte før. Kanskje trekker jeg forhastede slutninger, men jeg tolker det dit hen at det er en grunn.
Det kom etter de innleggene over noen litt mer spissede kommentarer - det er sant det. Men jeg klarer ikke å bli enig om at det er noe "kollektivt angrep". Ei heller "at det er en grunn til at folk ikke sier ifra".
Kanskje grunnen er, som den var for meg i denne tråden, at det var relativt balanserte tilbakemeldinger med litt av hvert - også før ditt innlegg? Og som Irma er jeg helt for denne "de" og "dem" og "gjengen man ikke sier imot"-insinuasjonene. Jeg var nr. 17 eller noe sånt inn her, og burde vel muligens fått det med meg om det var noe slikt. Men det har jeg altså ikke oppfattet det som det er.
Ellers er jeg enig med skilpadda. 
|