|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Sv: Tilbakemeldinger
Denne skjønte jeg ikke, du gir færre prikker nå fordi det er bedre diskusjoner? Det var vel grønne prikker HI fokuserte på..
|
|
|
#2 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerJeg er ikke spesielt vant til prikking fra andre forum, så jeg glemmer stort sett å prikke innlegg jeg liker, blir engasjert av eller rett og slett gi en prikk som takk for hjelpen. Skal skjerpe meg.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TilbakemeldingerSer at det er flere som er enig med meg, og vi har fått satt fokus på problemstillingen, da er jeg fornøyd.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Du har vært medlem i fire år og skrevet under 800 innlegg. Jeg tror det er årsaken til at du ikke har fått nok prikker til utvidet forumtilgang, og ikke at folk generelt prikker mindre enn før. Det er mange brukere med fire års fartstid som har mer enn nok poeng både til M2 og markedsplassen, men de har kanskje skrevet 10 ganger så mange innlegg som deg.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada, jeg skjønner det, og jeg har ingen problemer med at jeg ikke har tilgang.
|
|
|
#6 |
|
|
Jeg synes det er litt vel strengt, selv om jeg jo ser argumentet med at man outer sitt eget navn når man selger/kjøper. Det tar, for de fleste tror jeg, ganske lang tid å opparbeide seg 500 i ryktepoeng.
Jeg er enig i denne, jeg synes dessuten blogg-greiene er "tunge" å bruke som skravleforum. Jeg skulle ønske det ble flyttet inn i medlemssalongen, så hadde jeg deltatt mye mer. Nå er jeg som regel bare innom for å gratulere når noen har bursdag.
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Hun mente vel at det er færre innlegg som skiller seg ut og utløser prikking når det jevnt over er gode innlegg i diskusjonene?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|