Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 23:38   #1
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Grunnen til at det ble strammet inn slik jeg forsto det, var at en del kom inn i forumet med (tilsynelatende) formål å bruke det til kjøp og salg når tilgangen til markedsplassen var oppnådd. Og dytting på egne tråder i det uendelige, noe som forsøplet forumet. Ved kjøp og salg må man også gjerne oute sin identitet til eventuelle kjøpere som melder seg, og så lenge man deler dette og hint ellers på forumet, så føles det greiere å legge ut salgstråder når man har en slags gjensidig behov tillit i form av en viss aktivitet i forumet over tid. Jeg synes det er veldig bra at det ble strammet inn. Samtidig tenker jeg at vi bør være obs på å prikke folk som er aktive og deltar, slik at flere også få ta del i godene.

Jeg ser den, men det kan ta årevis å oppnå nok prikker til å få tilgang til markedsplassen. Når folk har skrevet over 1000 innlegg og vært her i flere år er det lite sannsynlig at de er her kun for å få tilgang til markedsplassen, liksom. For min del spiller det liten rolle - jeg har ikke så mye å selge, og like greit å slippe å bli fristet til å kjøpe noe Men jeg synes nok at kravene er vel strenge...

Gammel 19-08-12, 23:43   #2
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg ser den, men det kan ta årevis å oppnå nok prikker til å få tilgang til markedsplassen. Når folk har skrevet over 1000 innlegg og vært her i flere år er det lite sannsynlig at de er her kun for å få tilgang til markedsplassen, liksom. For min del spiller det liten rolle - jeg har ikke så mye å selge, og like greit å slippe å bli fristet til å kjøpe noe Men jeg synes nok at kravene er vel strenge...

Prøv å få nok prikker til M2... Men det rusler inn en prikk i ny og ne, så om 10 år tenker jeg at jeg kommer inn.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 07:46   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Prøv å få nok prikker til M2... Men det rusler inn en prikk i ny og ne, så om 10 år tenker jeg at jeg kommer inn.

M2, ja, mon tro hva som skjer der inne?!? Jeg har forresten hørt snakk om at en avhoppet M2'er har planer om å skrive memoarer og avsløre en del urovekkende forhold.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 08:37   #4
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nisj, når vi vanlige dødelige får tilgang til M2 er pionerene videre i neste hemmelige underforum. Så kan vi bare sitte her og lure videre.

Jeg prikker i perioder og når jeg husker det.

Gammel 20-08-12, 09:00   #5
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

M2, ja, mon tro hva som skjer der inne?!? Jeg har forresten hørt snakk om at en avhoppet M2'er har planer om å skrive memoarer og avsløre en del urovekkende forhold.

Ring VG!

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.