Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-12, 10:57   #17
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdaginvitasjoner - kapittel 47

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hos oss er det begge deler. Både alle hjemme, alle i leid lokale - og så har noen feiret på lekeland, og da ble ikke alle invitert. Feks ikke min datter.
Vi prata litt om dette med henne, og sa at ikke alle har plass, råd eller mulighet til å invitere 22 stk. For oss hadde det iallefall vært uaktuelt å invitere alle 22 på lekeland pga prisen.

Det såreste, tror jeg, var når min venninne fortalte at datteren gråtende hadde tilbudt seg å betale for billetten selv. Hun var ikke invitert til en klassevenninnes bursdag. Som en av 4 (av 10). Bursdagsbarnet hadde referert til at ikke alle kunne komme fordi de ikke hadde råd. Dette er ei jente som er av dem som aldri inviteres når ikke alle jentene i klassen blir bedt. Det er i følge mammaen en evighet siden hun sist var i bursdag...

Jeg skjønner at pengene ikke strekker til altså, men det er ikke alltid sånn at barn synes noe er OK selv om det er 2 til som heller ikke er bedt.

Sist redigert av Billa : 26-11-12 kl 11:31.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.