Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinner og deltidsjobbing - igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 22:14   #11
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kvinner og deltidsjobbing - igjen

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Du som lege må ikke glemme at du har studert i mange flere år enn en sykepleier. Det skal du selvsagt også ha betalt for.

Det er faktisk veldig viktig å huske. Jeg husker jeg leste en artikkel mens jeg studerte der de hadde regnet ut hvor mye man "tjener" på ulike utdanninger og der sto det at jeg som førskolelærer gikk i minus fordi lønna er så lav. Det vil si at en som ikke tar utdannelse i det hele tatt kommer bedre ut av det enn meg som som er utdannet som førskolelærer. Man taper arbeidsfortjeneste når man studerer og man opparbeider seg studielån. Nå er det noen år siden da så jeg håper at senere lønnsøkninger har gjort noe med det.

Jeg tenker at det er fair at leger med lang utdanning tjener mer enn sykepleiere, men hvorfor i all verden må de jobbe mer enn andre? Må alle leger det?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.