|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvorfor hater "mannen i gata" BV??
Men de fleste er jo ikke slik, poenget er at mennesker i krise og sorg er irrasjonelle. Flertallet av norske innbyggere ser verdien i BVT, mens de som ikke gjør det, de som gjerne ufrivillig har dem tettest innpå seg, de gjør snakker også høyest.
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvorfor hater "mannen i gata" BV??Jeg har vært innom noen av de gruppene på facebook og sett, jeg må innrømme at noen av de kommentarene sjokkerer meg. Ei foreslo at vi burde slutteå få barn for da hadde ikke barnevernet noen flere barn å ta om noen år og det ble dermed slutt på plaging og pinsel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har folk rundt meg som ALDRI har vært en del av BV eller har noen erfaring med de. Men de leser alt det grusomm de gjør i avisen og sikkert noen linker rundtom på FB, som igjen gjør at folk skaper seg ett bildet om at disse skal stjele barna dems når som helst.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Akkurat det handler jo bare om at mennesker har ulikt intelligensnivå.
|
|
|
|
#5 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inntrykket mitt er egentlig at den angsten sitter dypest hos mange innvandrere, helst de som ikke har så lang fartstid i Norge.
|
|
|
#6 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er fryktelig trist at det er blitt sånn. At mange som faktisk kunne hatt godt av den hjelpen, tør ikke ringe fordi VG skrev jo her i forrige uke at de er superduper slemme lissom.
Ja, det er trist at avisene skal kline opp alt mulig negativt som er å skrape opp fra jordas overflate. Men det positive, næ det ekke så nøye tenk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|