Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Til dere som ofte inviterer folk hjem

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-14, 15:54   #12
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til dere som ofte inviterer folk hjem

Dette er da et helt greit spørsmål å stille.

Jeg kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen av å ikke være opptatt av interiør eller hvordan jeg har det hjemme. Jeg er for å si det mildt, godt under snittet opptatt av hvordan jeg har det. (Bor i liten leilighet sentralt i Oslo).

Jeg har ofte store middagsselskaper rundt kjøkkenbordet mitt. Det koster meg ingenting å invitere, det kan jeg fint gjøre på impuls samme dag og det skjer ofte. Jeg liker å lage mat og det kan være store indiske måltider jeg lager hvis jeg har veldig mange gjester eller jeg steker hele Stangekyllinger og lager tilbehør til. Har flere vegetarianere i omgangskretsen så det blir ofte mange retter jeg lager og har tilbehør til.

Heldigvis bryr jeg meg ikke om det er rent og pent til ethvert middagsselskap jeg har og det tror jeg ikke gjestene bryr seg så mye om heller. Det er praten som teller og vi sitter rundt kjøkkenbordet hele kvelden, ofte til sene nattetimer.

Jeg er også av typen som gjerne ber venner ta med seg en spesifikk person jeg vet de kjenner godt som jeg gjerne ønsker å møte. I det store og hele liker jeg veldig godt å sette sammen folk jeg vet har mye på hjertet og som jeg vet kommer godt overens med hverandre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.