Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

50 Shades of Grey

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-15, 16:42   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 Shades of Grey

Jeg har lest ei bok tror jeg. Synes det er en type lett og underholdende greie, men det var jo ikke sånn at jeg heiv meg over de resterende bøkene
Men jeg er litt enig med Avatar, med forbehold at jeg ikke har lest alle bøkene da, ift at jeg synes kronikken er litt fjern. Jeg tolket aldri boka dit hen at det var snakk om ufrivillighet, men mer uvitenhet. Eller at det var en verden hun ikke hadde innblikk i. Men men.

Uansett. Vet ikke om jeg skal se filmen, men jeg og kjæresten har prata om å dra og se den vi, uten at vi har banka noen dag enda. Men så har jo jeg lest alle Twillight bøkene, og sett filmene sammen med Karamell Jeg er veldig sånn altetende innenfor både bøker og film i grunn, og kan finne to helt ulike sjangere underholdende, men noen gir meg så klart mer enn andre. Dessuten. Er det så fjernt at det er folk, også kvinner, som liker litt røff sex? Verden har jo gått fremover på mange måter, også måten kvinner forholder seg til sex, og det kan da være kjærlighet og romatikk uten at det fremstilles som elegant og anstendig som i serier fra 1900-tallet, som feks Downtown Abbey.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.