|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Boksing - ja eller nei?Jeg orker ikke lete etter kilde, men jeg leste nettopp et sted at hjelm i proffboksing virker mot sin hensikt. Den beskytter bare mot småskadene, og det gjør at de ender opp med flere tunge slag mot hodet totalt sett. Og det er støtene som skader hjernen.
|
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Boksing - ja eller nei?
Derfor bør det være et forbud mot å slå mot hodet. Så kan man heller bruke teknikken til å få inn gode treff mot overkroppen og få poeng for det. Det er kanskje ikke like spennende? Boksing blir stort sett illustrert med bilder av slag mot hodet, av en eller annen grunn.
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Boksing - ja eller nei?
Jeg har lest at hanskene virker mot sin hensikt også, for man slår mye hardere med hansker. Uten hansker kan man ikke slå like hardt, fordi det gjør vondt i hendene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|