Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 19:52   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har noen laget denne siden på bøff, eller har det bikket helt over for prinsessen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Line*: Astronomi er en vitensskap i motsetning til tarotkort og engling og annet fjas.

Jeg vet ikke hva engling er for noe, men tarotkort har jeg ikke trodd på og jeg er usikker på om det er noe jeg tror på. MEN jeg ble spådd i tarotkort for 5 år siden. Da fikk jeg et tarotkort på framtid som kaltes "tårnet". Tårnet kunne bety død, alvorlig sykdom, men det kunne også bety at jeg strevde med ting psykisk. Så jeg slo meg til ro med at det var mine bekymringer som ga "tårnet" til meg. Åtte måneder etterpå fikk jeg diagnose brystkreft med spredning til mange lymfer. Etter dette er det ingen som får spå meg i tarot. Never ever! Da jeg ble spådd tok jeg det som ren underholdning. Vi var tre venninner som for moro skyld prøvde det på et arrangement vi var på. Jeg trodde ikke på sånt.

Vi kan pr. idag ikke bevise vitenskapelig at healing osv. fungerer og evnt. hva som skjer. Jeg tror at det vil komme en dag da det kan bevises. Pr. idag har vi ikke de redskapene som trengs for å kunne bevise dette. Så enn så lenge så må vi tro på det vi har erfart. Jeg fikk hjelp gjennom healing da jeg hadde dødsangst. Jeg har kjent ting, kun under healing, som jeg aldri har kjent før. Jeg tror på at min healer kan det hun driver med. Samtidig så vil jeg nok være skeptisk til andre healere, særlig hvis de skal ha godt betalt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
engleskole, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.