|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er jeg virkelig rasist?
Ja, kjære vene, skjær nå alle sammen over en kam. Vi synes ikke det er greit å kalle noen dumme, ei heller nek eller uintelligente. Jeg har påpekt, det samme har Tinetoff, at det er greit å kalle noen uopplyst, for det er det jo åpenbart at man er når man ikke vet at man ikke skal bruke ordet neger. Men neste gang så kan vi kanskje henge på en "moderatorisk hilsen" i innleggene våre, sånn at det er åpenbart at vi sier det vi sier som moderatorer og dermed også talsmenn for driften av FP. Men vi driver ikke å redigerer andre sine innlegg, slik de har for vane å gjøre på andre forum. Dette er kanskje vanskelig å forstå, men vi antar at våre brukere er voksne nok til å oppføre seg som akkurat det, voksne. Når de ikke gjør det så sier vi ifra, enten i diskusjonen, eller pr. PM eller prikk. Så får det være opp til dem om de tar det til etteretning og endrer kurs og/eller redigerer sine egne innlegg.
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
Ja, du har en flott lederstil, Adrienne. Jeg foretrekker å bli moderert fremfor å få en rød prikk med beskjed om å "gi meg". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
Hvis du ønsker å bli moderert, har du nok valgt feil forum. Hvis du ønsker å kalle dine meddebattanter sårende ting uten å få motbør, har du også valgt feil forum.
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
Motbør? Det er da vikelig ikke det jeg reagerer på, Tinetoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
Prikken du fikk fra meg var fra meg personlig, ikke som FP-moderator, men jeg ser at det er vanskelig å se skillet. Men jeg mente det jeg sa, nemlig at jeg synes du har gjentatt mange nok ganger i denne diskusjonen at enkelte er nek og uintelligente. Jeg synes ikke det er OK at du gjør det, og særlig ikke etter at både Tinetoff og jeg var inne i tråden og ba folk om å utrykke seg på en mer høflig måte.
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
Fair enough. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|