|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unge Venstre vil legalisere hasj
Øh, dette er vel ikke helt sant vel? fra et reellt ståsted, så vil ikke de som ikke røyker, erstatte alkohol med hasj. Der utelukker man allerede en stooor gruppe. Dessuten er det fortsatt noe negativt forbundet med ordet hasj og ordet narkotika. De som ikke har prøvd det, men som har hatt muligheten, vil neppe prøve det bare fordi det blir lovlig. Hva får deg til å tro at hasjrøyking kommer til å "ta av" bare fordi det blir lovlig? Hjemmebrenning er heller ikke lovlig, likefullt brennes det mer enn noensinne, og fler og fler dør av skadene ved å kjøpe dårlig sprit kontra bruke noen ekstra kroner og kjøpe kvalitet fra Polet eller spritbutikker.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Lovgivning er også normgivning. Klart - mange brenner selv om det er ulovlig. Men enda flere lar være. Og for meg har EN veldig viktig faktor til at jeg ikke rører hasj vært at jeg ikke begår lovbrudd. (En annen er at jeg er redd jeg vil like det - og med min selvdisiplin ville det vært livsfarlig.
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker litt i de baner også.
|
![]() |