|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det du fikk gjort!
Det er greit nok. Du har nok rett i mye av det du sier. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Jeg vet ikke hva som ville vært viktigst i DITT liv, men det er nå absolutt ikke sikkert det er det samme som i MITT liv. Jeg er så absolutt ikke sikker på at jeg ville klynget meg til ungene. Kan godt være at jeg ville reist om jeg hadde hatt muligheten. Jeg har nå aldri opplevd å være døden nær ( om man ser bort fra den gangen jeg var sikker på at min siste time var kommet) så jeg kan ikke si hvordan jeg ville reagert.
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Sant nok. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Nå har jeg vært der og kjent dødsangsten rase. Jeg har hatt tid til å tenke gjennom livet mitt og hva som var bra ved livet mitt. De gode valgene var de stundene jeg hadde hatt med barna på turer i skog og mark, barna og jeg på campingturer med telt eller kombicamp.... Da jeg trodde at jeg kanskje hadde 1-2 år igjen å leve så var jeg glad for at jeg hadde prioritert tid med barna mine og opplevelser vi hadde sammen. Jeg tenkte at det ville de huske og det ville de bære med seg i sitt hjerte. De kunne ta det fram når de ville. Heldigvis ble "dødsdommen" omgjort og jeg fikk lov til å leve likevel. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Du har vært der, og derfor vet du hva du snakker om. Takk for at du delte tankene med oss om hva de små tingene betyr. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|