Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det du fikk gjort!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 13:17   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det du fikk gjort!

Jeg kjenner meg mye igjen i hva du skriver, og er enig med deg...

Nå kan jeg ikke snakke for andre enn meg selv, selvsagt - men i mitt liv, slik det er nå, er det blitt en livsnødvendighet å lære å finne glede i de små ting i livet...

Det var ikke mange som forsto den lykken vi følte, mannen min og meg - den dagen Lillemann begynte å ligge med åpne hender framfor knyttede... Men en slik bagatell kan skape en eufori av en annen verden...

Vi har ikke råd til flott hus, dyre biler og turer til syden... Men det å få tid til å ta med Storebror i svømmehallen en times tid - å se gleden i øynene hans idet han kaster seg ut i vannet og går under med et kjempeplask... Det er verdt mange sydenturer for oss, det.

For oss er det en stor glede at Storebror utvikler seg mer og mer til å bli en sosial gutt med gode venner, at Lillemann lever og har dager innimellom hvor han smiler så hele fjeset stråler... Det er en velsignelse at mannen min og jeg oppe i det hele er venner og fremdeles godt gift... selv om ekteskapet kommer langt bak i leksa over ting som må prioriteres før oss selv.

Jeg tror i det minste jeg selv har vært tjent med å lære å telle de gode dagene - eller i det minste de gode øyeblikkene - hva som er viktig i mitt liv... Telle hva jeg får gjort i stedet for å grunne over alt jeg ikke får gjort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.