Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-08, 00:41   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Å herregud Jeg driter i om det er Oslo eller Trondheim som har rekruteringsproblemer til politiet, det er svært uheldig hvis det er fordi de ikke har råd til å bo i Trondheim eller Oslo. Jeg gidder ikke synke ned til dette "hetse nivået", ergo jeg gadd ikke kommentere det idiotiske utsaget om at "alle oslo boere tror ditt eller datt" ... Som jeg sa tidligere i tråden, om det er i Oslo eller Trondheim det er dyrt er et fett, det er uheldig.

Nå var jo hele poenget med Fabian Stangs utspill at lønningene skulle økes i Oslo fordi alt er så mye dyrere der sammenlignet med resten av landet. Og da er det ikke helt irrelevant (eller utpreget "hetsende") å sammenligne med situasjonen i andre deler av landet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.