|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Sjokkert!
Har jeg skrevet noe i nærheten av dette? Som jeg skrev er min motivasjon for å reagere på rasistiske utsagn at de som bruker slike ord skal se at det kan gi negative reaksjoner fra andre.
Det er mulig at de gjør det. Og jeg har oppnådd at et rasistisk utsagn ikke blir stående uimotsagt. Det er mye mer enn ingenting i min verden. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fikk lyst til å svare på dette:
|
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Og det er din motivasjon jeg stiller spørsmålstegn ved. De skal se at det gir negative reaksjoner? Hvorfor - om ikke fordi du tror de vil endre atferd? Noe jeg altså tror de uansett ikke vil. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Ja, ja, så får du stille spørsmålstegn ved motivasjonen min. Jeg synes det er rart om du ikke reagerer på andres rasistiske utsagn, fordi du ikke tror de vil endre adferd. Hva om de da tror at du er enig i det de sier? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Å skjelle ut en forsinka bussjåfør kan være berettiget eller surmaget, å skjelle ut noen for å være født "svartinger" er aldri greit! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Deltidsmamma
|
Berettiget å skjelle ut bussjåføren fordi bussen er forsinka?? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Nuvel. Nå var det jo ikke akkurat at det var greit å hetse bussjåfører som var budskapet jeg prøvde å få fram her da. Bussjåfør var ikke mitt eksempel engang, og jeg mener ikke å insinuere noe vondt i det hele tatt om de hardt prøvede utøverene av dette yrket. Men selv bussjåfører er jo bare mennesker, så en eller annen gang mellom universets fødsel og død kan det jo tenkes at en av dem gjør noe som fortjener en skyllebøtte. Men ikke en eneste gang i denne tiden er det greit å skjelle ut noen for å ha valgt seg foreldre med feil etnisk opprinnelse. Sist redigert av Ulvefar : 07-05-08 kl 13:29. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|