Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sjokkert! (Rasisme foran unger)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-08, 16:28   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokkert!

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Nei. Det kan hende jeg føler meg litt stolt (fordi jeg tør) hvis jeg reagerer på folk som sier slike dustet, rasistiske ting, og det å føle seg stolt ser jeg ikke noe galt i, men tilfredstillelse? Nei.

Men hovedpoenget er for meg at jeg bidrar til å vise at det er mange som ikke godtar rasistiske ytringer. Og det ville være motivasjone med å si ifra: For at denne bestemoren skulle merke at «svarting» ikke er et ord man kan bruke uten å få negative reaksjoner.

Og da tror du liksom på en måte at mor, bestemor og de to barna går hjem og tenker "Oi! Den damen på nabobordet hadde nok rett! Nå skal ingen av oss noen gang si noe SÅ stygt mer!"? Tror du virkelig at folk er så enkle?

Jeg tipper mer sannsynlig er at de går hjem og gjør narr av deg, snakker om den der teite bedreviterske hurpa ved nabobordet som måtte blande seg borti. Og hva har du oppnådd da? Ingenting.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.