Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine topp 5 konserter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 09:51   #61
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dine topp 5 konserter

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Var ikke det i 98/99? Eller har hun spilt der to ganger alene?

Du har helt rett. "The miseducation of Lauryn Hill" ble ikke sluppet før i 1998. Denne konserten i Spektrum fikk seksere over hele linja. Den var på dødsdagen til Bob Marley, og hele konserten startet med bare et stearinlys og en gammel vinylplate som spilte "Redemption Song".

Hun har vært her flere ganger. To ganger med Fugees og to ganger solo, mener jeg.

Glemte helt at jeg var på den første Fugees-konserten på Sentrum Scene i sin tid. Det var fett. Hadde ikke hørt så mye om dem, men hadde en stor opplevelse. Lauryn Hill fikk meg til å gråte. Flinke dama.

(Var sammen med en som hadde siviltjeneste på Sentrum Scene på midten av 90-tallet. Ble en del kule konserter. )

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:01   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Fugees spilte ihvertfall en søndag 4. desember på Spektrum. :titter på veggen:

Jeg har ikke vært på nok ennå. Metallica på Valle Hovin i fjor sommer var stort, Stones var kult. Jarle Bernhoft på Mono må seff nevnes, for den mannen har en magisk stemme. Kaizers på by:Larm. Hm. Egentlig er jeg rimelig happy uansett. :elsker stemningen:

Kan vi si hva vi gleder oss til også?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 10:15   #63
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

3. Knutsen og Ludvigsen reunion, desember 2003. Det var tre dager før termin med storesøster og jeg var i himmelen over at jeg hadde et barn som unnet meg gjenforeningen av mine barndomshelter. Prepple Houmb dukket dessuten opp på scenen.

(Og ja - jeg er trønderpatriot på min hals... )

Jeg tror dette er min beste konsertopplevelse. Jeg kunne alle sangene og sang meg hes - og så kom prepple i tillegg Det var en super konsert, rett og slett.

Eller så har jeg vært på en herlig konsert med Unni Wilhelmsen - også på samfundet i noen og nitti, samt en skunk anansie-konsert (også på samfundet) som og var suveren!

Gammel 18-06-08, 11:10   #64
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På første plass må det vel komme ALLE Jokke konsertene, jeg har vært på ørtåfjørti konserter i Oslo og omegn. Man har da også for guds skyld, gitt mannen øl

På andre plass må det vel nesten bli alle AC/DC konsertene,har vært på alle som har vært i Oslo/Drammen, untatt 1, jeg solgte billetten 2 timer før konserten startet, jeg var stup-gravid.

Nr tre, Springsteen Nya Ullevi, var det i -84? 86? Min første store konsert, og den var bra!!

WASP på Rockefeller(?), var hvertfall megabra!
Maiden, Anthrax var oppvarmingsband "Got the time":smelt:, og jeg har aldri sunget "run to the hills" så høyt!!
KISS, minuset var at de ikke var sminket, resten var en rein høydare!!
Scorpions, kanskje mitt dårligste konsertminne..

Dette ble ikke akkurat 5 på topp, ble mer mimring detta..

Gammel 18-06-08, 16:17   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke si at du har konsertbillettene på veggen, du også, aC?

Det er mannen som begynte med det her, i rettferdighetens navn. Men det er bare å spørre.

:Smashing Pumkins, anyone? 12. april 1996.:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 16:26   #66
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

1 og det var også den første Suzanne Vega-konserten jeg var på, også på Rockefeller, en gang rundt 2000.

Juli 2001? I så fall var det også min første Suzanne Vega-konsert.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 16:42   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For ikke å si 2. juli. :check:

- No. 4 -
Gammel 18-06-08, 16:52   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, der ser du. Jeg mente det var 1. juli, jeg, men litt slingringsmonn må man jo ha. :ganske flink likevel:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 17:40   #69
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ikke si at du har konsertbillettene på veggen, du også, aC?

Det er mannen som begynte med det her, i rettferdighetens navn. Men det er bare å spørre.

:Smashing Pumkins, anyone? 12. april 1996.:

Veggene på jobben, kjære. Og hjemme også. Seff. Det er bare ikke så mange.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 17:55   #70
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Du har helt rett. "The miseducation of Lauryn Hill" ble ikke sluppet før i 1998. Denne konserten i Spektrum fikk seksere over hele linja. Den var på dødsdagen til Bob Marley, og hele konserten startet med bare et stearinlys og en gammel vinylplate som spilte "Redemption Song".

Stemmer det. Jeg husker venninnen min og jeg tenkte går det an å få det mer perfekt enn henne; hun er nydelig, intelligent, har verdens beste stemme og er sammen med sønnen til Bob Marley. Men så ble hun desverre kokko etterhvert.

Hun har vært her flere ganger. To ganger med Fugees og to ganger solo, mener jeg.

Ja, når du sier det så mener jeg å huske at hun har vært her en gang til alene etter den konserten?

Glemte helt at jeg var på den første Fugees-konserten på Sentrum Scene i sin tid. Det var fett. Hadde ikke hørt så mye om dem, men hadde en stor opplevelse. Lauryn Hill fikk meg til å gråte. Flinke dama.

Der var jeg og! Jeg sto på galleriet husker jeg. Sambo var der også (før vi kjente hverandre) og han nevne at han ga henne en klem hver eneste gang noen snakker om henne eller Fugees.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 20:24   #71
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Stemmer det. Jeg husker venninnen min og jeg tenkte går det an å få det mer perfekt enn henne; hun er nydelig, intelligent, har verdens beste stemme og er sammen med sønnen til Bob Marley. Men så ble hun desverre kokko etterhvert.

Ja, når du sier det så mener jeg å huske at hun har vært her en gang til alene etter den konserten?

Der var jeg og! Jeg sto på galleriet husker jeg. Sambo var der også (før vi kjente hverandre) og han nevne at han ga henne en klem hver eneste gang noen snakker om henne eller Fugees.

Jeg sto også på galleriet på den Fugees-konserten. Hadde mer eller mindre fast plass nederst til venstre.

Lauryn ble litt too much for meg, etter at hun ble så krampe-PK. Tror hun har vært på Rockefeller eller Cosmopolite med PK-greiene sine. :ramla av lasset:
Men, du verden, så bra den konserten i Spektrum var. Var nede på gulvet, og hadde ikke nubbesjans til å stå stille om jeg hadde prøvd til jeg ble blå. Ikke at det hadde vært noe mål i seg selv.

Gammel 18-06-08, 20:32   #72
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sto også på galleriet på den Fugees-konserten. Hadde mer eller mindre fast plass nederst til venstre.

Lauryn ble litt too much for meg, etter at hun ble så krampe-PK. Tror hun har vært på Rockefeller eller Cosmopolite med PK-greiene sine. :ramla av lasset:
Men, du verden, så bra den konserten i Spektrum var. Var nede på gulvet, og hadde ikke nubbesjans til å stå stille om jeg hadde prøvd til jeg ble blå. Ikke at det hadde vært noe mål i seg selv.

Jeg synes ikke de uttalelsene hun hadde i et eller annet medie om at den hvite manns undertrykking av den svarte snart skulle få sin velfortjente straff var spesielt PK.

Likte henne både i Fugees og på The Miseducation. Synes imidlertid Unplugged-albumet var noe gnål.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 20:34   #73
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg synes ikke de uttalelsene hun hadde i et eller annet medie om at den hvite manns undertrykking av den svarte snart skulle få sin velfortjente straff var spesielt PK.

Likte henne både i Fugees og på The Miseducation. Synes imidlertid Unplugged-albumet var noe gnål.

Det skal vel være "PK".

Gammel 18-06-08, 20:50   #74
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så vidt jeg husker så konkluderte vel omtrent alle anmelderne at den konserten var *piiiinliiiiig*. Hun bare røret og var rar. Men spektrum var bra ja.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:00   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Å, jeg var på Fugees på Spektrum nå i fjor, var det vel. Det var ubetalelig. Særlig oppvarmingen, da Mira C. stagedivet.

- No. 4 -
Gammel 18-06-08, 21:08   #76
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Åh!

Gammel 18-06-08, 21:36   #77
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg ka ikke slå i bordet med så mange store konserter, men jeg var på Prince på Valle Hovin for ca 100 år siden... Magisk! Husker ikke årstallet nøyaktig, men ca 1988 tror jeg! Hadde i alle fall på meg en splitter ny, rosa BALL- genser!
Ellers var jeg tilbake på Valle Hovin i 1994 på Pink Floyd. Helt rått!

Gammel 18-06-08, 22:05   #78
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Å, jeg var på Fugees på Spektrum nå i fjor, var det vel. Det var ubetalelig. Særlig oppvarmingen, da Mira C. stagedivet.

I know, det var fantastisk opplevelse. Både Fugees og Mira.

Springsteen i Parken, København i juni 2003 har vært min beste konsert hittil. Han kan det må lage liv!! Har billetter til 8.juli på Valle Hovin.

Bo Kaspers Orkester på Vega, København. Stemningen. Nyforelsket. Og interiøret på 50-talls Vega er utrolig stilig.

Intim konsert med Bjørn Eidsvåg på pub i Halden i studietida. Variert musikksmak har jeg ja....

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 22:26   #79
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det skal vel være "PK".

Aaaah!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 01:02   #80
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ny favoritt ja! Bon Jovi 2008, Ullevål!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.