Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Var ikke søt nok for åpningsseremonien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-08, 19:42   #41
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Var ikke søt nok for åpningsseremonien

Den som er flinkest til å synge får synge, og den som er penest får vises på tv. Det er ikke en supervanskelig tankegang, og jeg tror ikke at noen av ungene har tatt livsvarig skade av det. Jeg synes ikke at vi skal adoptere tankegangen, men det kan være at kinesere ikke har helt det samme forholdet til dette som det vi har.

Gammel 12-08-08, 20:12   #42
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Har det egentlig så veldig mye å si hvem noen synes er søtest?

Nope. Det er bare tragisk at man gjør noe slikt. Hun vil alltid vite at hun ikke var bra nok for TV. Kan ikke være lett å vokse opp med det hengende over seg.

Gammel 12-08-08, 20:14   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun andre vil jo alltid vite at hun ikke sang bra nok for TV.

Altså, jeg synes dette er kjipt og surt og så videre jeg også, just seeing the big picture.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 20:21   #44
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun andre vil jo alltid vite at hun ikke sang bra nok for TV.

Altså, jeg synes dette er kjipt og surt og så videre jeg også, just seeing the big picture.

Det er kanskje like ille. Men hun kommer seg sikkert med på Idol.

Gammel 12-08-08, 20:21   #45
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Triste greier. Men etter å ha vært noen uker i Kina og Beijing, så kan jeg ikke si jeg er spesielt forundret. Overflaten skal være perfekt, men pirker man litt så dukker det opp litt av hvert.

Jeg antar at det ikke kun går på hvem som er penest/styggest, men at man har lett etter en perfekt framføringsunge med nerver av stål, og en perfekt sangfugl i fra starten av. Jeg kjenner at jeg synes det er litt ubehagelig å lese overskrifter som "For stygg til å synge" med tanke på den lille jenta med vakker stemme. Men for all del, fint at informasjonen om at sangfuglen ikke er en sangfugl allikevel blir offentliggjort.

Gammel 12-08-08, 21:22   #46
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Fascinerende; over 40 innlegg, og ingen har stilt det eneste spørsmålet som falt meg inn da jeg så denne saken i en avis: «Hvorfor er dette på nyhetene?» Dette dreier seg om et show som innleder, og er en del av, et gigantisk underholdningsarrangement; jeg er ikke helt i stand til å se at miming til sang (uansett begrunnelse), eller bruk av datagrafikk til fjernsynssendingene, i en slik sammenheng har noe i nyhetene å gjøre i det hele tatt. Men ut fra engasjementet her, og det faktum at ikke bare tabloidavisen Aftenposten, men også The New York Times, Frankfurter Allgemeine Zeitung, The Guardian og El País bringer denne «nyheten», så er det vel bare meg som ikke henger med.

Når er OL slutt?

Ben "by unpopular demand" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:32   #47
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Milli Vanilli-tendenser i Kina... Hmm

Gammel 12-08-08, 21:33   #48
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Benmurphy - det er agurktider. Så også på FP.

Gammel 12-08-08, 21:35   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel et par andre smått urettferdige ting som skjer i Kina om dagen jeg hadde foretrukket at søkelyset ble satt på.

...og safran, agurktider? Skjer det ikke et og annet i Georgia også?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 21:37   #50
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan vel ikke skrive BARE om krigen i Georgia? Man må jo kunne dra fram spekulative sider ved OL-verten i ny og ne også.

Gammel 12-08-08, 21:47   #51
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Benmurphy - det er agurktider. Så også på FP.

Joda, det slo meg også rett etter at jeg hadde lurt på hvorfor dette var i nyhetene i det hele tatt, men jeg er fortsatt litt overrasket over at denne saken blir slått såpass stort opp også i aviser jeg trodde kunne bedre. Nå har jeg lett litt videre på nettet da, og finner ikke umiddelbart saken i danske Information eller tyske Die Zeit, og i amerikanske Christian Science Monitor fant jeg den bare i en «blog», så det er heldigvis ikke alle som mener at dette er førstesidestoff.

Ben "all the news fit to repress" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 13:28   #52
Hjertegull
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
Hjertegull har et hav av muligheter foran seg
Standard

Helt sykt.

Hjertegull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 23:52   #53
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Har det egentlig så veldig mye å si hvem noen synes er søtest?

Tenkte akkurat på det samme. Spiller vel pokker ingen rolle hvem som er/var søtest og hvem som synes hvem er søtest. Det er intet mindre enn tragisk at en jente må mime for at en annen jente liksom ikke skulle være pen nok...

Kina er og blir Kina.

Gammel 15-08-08, 00:01   #54
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kongen reagerer:

http://www.vgtv.no/?id=17989

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 00:05   #55
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Mener du at kineserne faktisk prøver å lage holdbare leker - de får det bare ikke helt til?

Det er faktisk mesteparten av leker som er laget i kina, og det som er laget på bestilling fra store amerikanske selskaper o.l er faktisk meget god kvalitet.
Men de har jo annet plastikk søppel de lager for seg selv, billig jall, og det er vel ikke så holdbart nei.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 01:38   #56
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Et stygt og ufint juksetriks igjen fra Kina, det "perfekte" landet.

Jeg syns det var dårlig gjort. Hva hadde det vel gjort å se ei lubben jente med skjeve tenner stå der og synge? Hvem tenker vel på slikt?
Men typisk Kina, som er kjent for å "sile ut" folk, og som på død og liv skal framstå som perfekte.

Jaja, her til lands er det i alle fall ikke sånn. Vi sendte jo Kurt Nilsen til World Idol, og han vant, selv om tennene hans slett ikke var perfekte.

Hvem skulle vi hatt som "Stand in"?
Verden har jo sett at både Kurt Nilsen og Paul Potts gjør suksess, selv om de ikke har utseendet med seg nødvendigvis.
Og.....de framstår som ærlige !! Men det er visstnok ikke et ord som finnes på Kinesisk.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 01:53   #57
lowrider
Velger å ignorere idioter

lowrider sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
lowrider bør skjerpe seg
Standard

Det er jo komunisme jo, her er alt bra,lol, det vonde,fæle og stygge skyver vi under teppet. Etter min mening er det en skandala at Kina fikk tildelt Ol, men det var vel de som hadde mest penger i sekken som gikk under bordet. IOC=korrupt

Gammel 15-08-08, 23:24   #58
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Helt sykt..............

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.