Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-08, 13:37   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld

Uff, det høres ut som en fæl opplevelse. Jeg håper virkelig det går bra med syklisten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 14:46   #22
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Ja, jeg skulle vel spart meg for å legge inn innlegget overhodet.
Jeg er verken hissig eller synes det var værst for MEG, hva tro dere om folk egentlig?

Og hva har dette med bhg tråden å gjøre? Er dere slik at dere drar med dritt fra andre tråden og dømmer der etter?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 14:53   #23
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hørtes ut som om du hadde en del fokus på hvor ekkelt dette var for deg ja. .... og det var det nok. Men sannsynligvis var det mye verre for den som var skadet og da pleier de fleste ikke tenke så mye over hvordan en selv har det. Derfor syntes jeg det var merkelig at du skrev mest om hvor ille dette var for din egen del.

Bra du stoppet da. Håper det går greit med deg og.

Har jeg skrevet hvor ille jeg har det? Er det såååå rart at jeg i ettertid synes det var kvalmt og æsj? Det er bare ord, jeg har det overhodet ikke vondt.

Gammel 16-08-08, 14:54   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Ja, jeg skulle vel spart meg for å legge inn innlegget overhodet.
Jeg er verken hissig eller synes det var værst for MEG, hva tro dere om folk egentlig?

Og hva har dette med bhg tråden å gjøre? Er dere slik at dere drar med dritt fra andre tråden og dømmer der etter?

Jøss. Ser du ikke dette selv i det heletatt. At innlegget ditt syntes å handle mer om deg enn ulykken? (Fordi 1. du fokuserer mest på egne følelser.. kvalmt osv 2. Virket snurt fordi noen kom til å tro at du kunne ha truffet han med din bil).Om det ikke er ment sånn så er det helt ok det, men sånn var min oppfattelse da jeg leste det.

Ang dritt fra andre tråder så ble vel tråden såvidt nevnt det jeg kan se. Kan ikke se noe dritt.

Sist redigert av Joika : 16-08-08 kl 19:33.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 14:55   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avelonia, måten du formulerte deg på var ganske pussig. Enkelt og greit. Det lureste å gjøre i sånne situasjoner er å ta det til etterretning, og huske det neste gang man legger inn nye innlegg, så blir det no hard feelings hverken den ene eller andre veien.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 15:04   #26
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jøss. Ser du ikke dette selv i det heletatt. At innlegget ditt syntes å handle mer om deg enn ulykken? Om det ikke er ment sånn så er det helt ok det, men sånn var min oppfattelse da jeg leste det.

Ang dritt fra andre tråder så ble vel tråden såvidt nevnt det jeg kan se. Kan ikke se noe dritt.

Selv om man leser det og oppfatter det slik, trenger man ikke skrive det.
Du kunne feks. bare skrevet stakkars syklist og ferdig med det.
Snodig at dere leser det som at det kun handler om meg, for jeg har skrevet ser jeg selv at damen var helt skjelven og den stakkars mannen lå der på bakken og svimet. Så ja, det er helt klart at denne tråden KUN omhandler MEG som synes sååååå synd på meg selv som ble blandet oppi dette.

Gammel 16-08-08, 15:06   #27
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Avelonia, måten du formulerte deg på var ganske pussig. Enkelt og greit. Det lureste å gjøre i sånne situasjoner er å ta det til etterretning, og huske det neste gang man legger inn nye innlegg, så blir det no hard feelings hverken den ene eller andre veien.

Så si meg da, hva skal jeg neste gang skrive i stede for at jeg synes noe er ekkelt og kvalmt? Jeg synes det er kvalmt og ekkelt å se mye blod å sånt jeg.

Gammel 16-08-08, 15:08   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Diskusjonsforum, Avelonia. Diskusjonsforum. Skriv hva pokker'n du vil, men du kan ikke forvente at alle skal være enig/oppfatte deg på den eneste måten du tror det er mulig å oppfatte deg.

Jeg synes det er sært å ha fokus på hvor ekkelt blod og sånt er når noen har vært i en alvorlig ulykke.

Gammel 16-08-08, 15:11   #29
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Diskusjonsforum, Avelonia. Diskusjonsforum. Skriv hva pokker'n du vil, men du kan ikke forvente at alle skal være enig/oppfatte deg på den eneste måten du tror det er mulig å oppfatte deg.

Jeg synes det er sært å ha fokus på hvor ekkelt blod og sånt er når noen har vært i en alvorlig ulykke.

Er dette en diskusjon? Jeg ville bare skrive om dette jeg, skjønner jo at det var en diger tabbe.
Skikkerlig sært og skrive at jeg synes det var en ekkel opplevelse.

Gammel 16-08-08, 15:12   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke alle som skriver like... glitrende, og her inne på FP skriver jo brukerne generelt veldig bra norge. Jeg hadde ingen problemer med å skjønne meningen med hovedinnlegget med litt godviljefilter på.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 15:14   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har full forståelse for at det var en ekkel opplevelse og skummelt og alt sånt. :snill som et lam når Missa ser strengt på meg:

Gammel 16-08-08, 15:15   #32
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Jeg har full forståelse for at det var en ekkel opplevelse og skummelt og alt sånt. :snill som et lam når Missa ser strengt på meg:

Nesten så jeg tror deg.

Gammel 16-08-08, 15:24   #33
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt at man kan reagere med avsky for noe man ser på et ulykkesområde, og jeg skjønner godt at man kan reagere på ordvalget til Avelonia. :empatisk:

Gammel 16-08-08, 15:26   #34
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg skjønner godt at man kan reagere med avsky for noe man ser på et ulykkesområde, og jeg skjønner godt at man kan reagere på ordvalget til Avelonia. :empatisk:

Pssst, jeg har endret det. Man leser det bedre nå eller?

Føler meg som en 8 åring, som blir rettet på av læreren min.

Gammel 16-08-08, 15:26   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nesten så jeg tror deg.

Kult nok. :kumbayah og så videre:

Gammel 16-08-08, 15:51   #36
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 16-08-08, 16:53   #37
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om man leser det og oppfatter det slik, trenger man ikke skrive det.
Du kunne feks. bare skrevet stakkars syklist og ferdig med det.
Snodig at dere leser det som at det kun handler om meg, for jeg har skrevet ser jeg selv at damen var helt skjelven og den stakkars mannen lå der på bakken og svimet. Så ja, det er helt klart at denne tråden KUN omhandler MEG som synes sååååå synd på meg selv som ble blandet oppi dette.

Du legger ikke akkurat velvilje til selv her, så ikke be andre om det heller da. :irritert:
Jeg prøvde meg på en litt mer dipomatisk ordlyd i det siste innlegget mitt om ikke annet, selv om jeg oppfattet deg sånn FØRST.

:gir opp og dropper videre diskusjon:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 17:03   #38
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

[quote=Joika;1138518]Du legger ikke akkurat velvilje til selv her, så ikke be andre om det heller da. :irritert:
Jeg prøvde meg på en litt mer dipomatisk ordlyd i det siste innlegget mitt om ikke annet, selv om jeg oppfattet deg sånn FØRST.

:gir opp og dropper videre diskusjon:[/quote]Takk, for det var ikke beregnet av meg at det skulle diskuteres.

Gammel 16-08-08, 17:06   #39
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes mange leser med vrangebrillene på. Det kan være et sterkt syn som møter en på ulykkesstedet, så at Avelonia skriver om sine følelser er ikke annet enn forståelig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 17:20   #40
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sjokkert over hvordan dere imøtekommer en som nettopp har hatt en så traumatisk opplevelse. Dere retter pekefingeren mot Avelonia, men hva med å se litt på deres egen oppførsel i denne tråden. Er det ikke helt normalt å reagere... ha følelser etter en slik opplevelse?

Sist redigert av Nooria : 16-08-08 kl 18:36.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.