|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldJa, jeg skulle vel spart meg for å legge inn innlegget overhodet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gangster girl
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld
Har jeg skrevet hvor ille jeg har det? Er det såååå rart at jeg i ettertid synes det var kvalmt og æsj? Det er bare ord, jeg har det overhodet ikke vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Pauset
|
Jøss. Ser du ikke dette selv i det heletatt. At innlegget ditt syntes å handle mer om deg enn ulykken? (Fordi 1. du fokuserer mest på egne følelser.. kvalmt osv 2. Virket snurt fordi noen kom til å tro at du kunne ha truffet han med din bil).Om det ikke er ment sånn så er det helt ok det, men sånn var min oppfattelse da jeg leste det. Sist redigert av Joika : 16-08-08 kl 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldAvelonia, måten du formulerte deg på var ganske pussig. Enkelt og greit. Det lureste å gjøre i sånne situasjoner er å ta det til etterretning, og huske det neste gang man legger inn nye innlegg, så blir det no hard feelings hverken den ene eller andre veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gangster girl
Selv om man leser det og oppfatter det slik, trenger man ikke skrive det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gangster girl
Så si meg da, hva skal jeg neste gang skrive i stede for at jeg synes noe er ekkelt og kvalmt? Jeg synes det er kvalmt og ekkelt å se mye blod å sånt jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldDiskusjonsforum, Avelonia. Diskusjonsforum. Skriv hva pokker'n du vil, men du kan ikke forvente at alle skal være enig/oppfatte deg på den eneste måten du tror det er mulig å oppfatte deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gangster girl
Er dette en diskusjon? Jeg ville bare skrive om dette jeg, skjønner jo at det var en diger tabbe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Kidding, right?
|
![]() |
![]() |
#32 |
Gangster girl
Nesten så jeg tror deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
frakoblet
|
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldJeg skjønner godt at man kan reagere med avsky for noe man ser på et ulykkesområde, og jeg skjønner godt at man kan reagere på ordvalget til Avelonia. :empatisk:
![]() |
#34 |
Gangster girl
Pssst, jeg har endret det. Man leser det bedre nå eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#37 |
Pauset
|
Du legger ikke akkurat velvilje til selv her, så ikke be andre om det heller da. :irritert: |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gangster girl
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveld[quote=Joika;1138518]Du legger ikke akkurat velvilje til selv her, så ikke be andre om det heller da. :irritert: |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldJeg synes mange leser med vrangebrillene på. Det kan være et sterkt syn som møter en på ulykkesstedet, så at Avelonia skriver om sine følelser er ikke annet enn forståelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Æsj, kom først til en sykkelulykke i kveldJeg er sjokkert over hvordan dere imøtekommer en som nettopp har hatt en så traumatisk opplevelse. Dere retter pekefingeren mot Avelonia, men hva med å se litt på deres egen oppførsel i denne tråden. Er det ikke helt normalt å reagere... ha følelser etter en slik opplevelse?
Nooria Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008. Sist redigert av Nooria : 16-08-08 kl 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|