|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#162 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jøje meg, er det her det foregår! Så lang tråd fra i går kveld…det går jo ikke an å ta seg en nabofest her uten å gå glipp av noe.
![]() |
#163 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Politisk korrekt FP?
Ja'a! *snøft* Pakker tar jeg sjansen på, men ikke i heiteste om jeg tar sjansen på at druer i løsvekt til 50,- kroner kiloet smaker godt, da tar jeg en liten drue først. Har maaange ganger smakt på tilsynelatende lekre druer som har smakt pøkk og hoppetau, og har vært sjeleglad for at jeg faktisk ikke gikk hen og kjøpte et kilo av dem.
![]() |
#164 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Hm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Helt konge
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Det som jeg synes er aller merkeligst når jeg leser denne type diskusjoner er at det fremstilles som kvalmende politisk korrekt å ville sine barn og seg selv vel. Det å være opptatt av kosthold, miljø, barnesikring og reflektere rundt barneoppdragelse skal liksom være en uting. Sist redigert av Heiko : 24-08-08 kl 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
"De"
|
Ja, noe annet skulle tatt seg ut.
Jeg er bare sur og skummel.
Pøkk. Jeg glemte at du var her.
Denne tråden er ikke en slik tråd. Den var ihvertfall ikke startet som enb. Selv om Nenne har bestemt seg for det.
![]() |
#167 |
Ferdiglada
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Etter å ha skumma gjennom nokre Foreldre og Barn her om dagen tenkte eg om det virkelig finns en egen plass i himmelen for mødre som amme til ungar er to, som pussar opp barneromma i shabby chic med babyen dinglande i Mei-Tai på magen, som lage økologiske barnebursdagar til sine kjønnsnøytrale Katvig-kledde barn. Eg blir sliten og ør av å lese Foreldre og Barn på samme måte som eg blir sliten og ør av å lese enkelte trådar her på FP. Det handle om meg og mitt manglande overskuddslager som mamma, og eg irritere meg derfor over alt eg kunne gjort annaleis samtidig som eg sitte med ei
![]() |
![]() |
#168 |
Introvert optimist
|
Den er skremmende lik sånne tråder i hvert fall, så hvis den ikke er en sånn tråd, aner jeg ikke hva denne tråden var ment å handle om.
![]() |
#169 |
|
Heiko er perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Druer i pakke kan også smake høgg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Epikur
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jeg synes Heiko sa det veldig fint.
![]() |
#173 |
"De"
|
Det gjøkke no, snuppa.
![]() |
#174 |
"De"
|
Ja og krig og fred og sånn, selvsagt.
![]() |
#176 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() |
#178 |
Live and let live
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Man kan jo ikke legge sammen alle forskjellige sine kjepphester og tilskrive dem som egenskaper til hver enkelt i en samlet gruppe. Det er nok et dårlig selvbilde som snakker. Hvis ikke hadde man jo lagt sammen alle de negative utilstrekkelighetene som outes og gjort det samme? Eller, man hadde som Teofelia så fint gjør: Tenke at; Oi, kanskje jeg kan la ungen min prøve også? – Eller tenke; oi, dette hørtes bra ut, kanskje jeg kan gjøre det også?
![]() |
#180 |
flisespikker
|
Nemlig.
Velkommen, håper du vil trives. Dette er naturligvis en veldig PK tråd å debutere i!
![]() |
|
|