![]() |
#362 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk korrekt FP?
Ja de folka, de folka. Som de snakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Majsa er overhodet ingen pågående, bedrevitende momzilla.
![]() |
![]() |
#365 |
flisespikker
|
Strålende illustrert forskjell, Adrienne.
![]() |
#367 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Politisk korrekt FP?... Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
flisespikker
|
Nå snakket jo Majsa om de av hennes bekjente som nettopp ikke vet disse tingene som du kaller "selvfølgeligheter". Hvorfor engasjerer du deg så veldig i hvordan hun snakker med dem hun kjenner?
![]() |
#370 |
Pauset
Ja jeg vet det er "barnslig", men det gjør heldigvis ikke noe. Det smaker ufattelig deilig, det bobler så sprudlende friskt i munnen og nedover halsen, og festformen blir fin på en, to, tre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jeg håper i alle fall ikke at FP blir et sted der man toner ned kunnskapen og engasjementet man sitter inne med fordi de som ikke kan like mye om et gitt tema ikke skal føle seg dumme. FP er tross alt leksikonet mitt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Bedrevitere er folk som vet bedre enn meg. Jeg tør ikke engang å tenke på hvordan verden ville ha sett ut uten bedrevitere. :angst:
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Rine, nå må du lese innleggene mine ordentlig før du svarer. Dette dreier seg om folk som blir overrasket når de får høre om dagens anbefalinger. Og når det tilfeldigvis kommer dem for øre hva som er anbefalt av eksperter, bryr de seg ikke. Dessuten blir det ikke fortalt på en belærende måte overhodet. Man snakker da av og til om sånt, og da er det vel ikke så unaturlig å nevne hvordan man selv gjør ting?
![]() |
#374 |
Erfaren nok
|
Det håper ikke jeg heller. Virkelig.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 25-08-08 kl 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Politisk korrekt FP?--- Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Ekvilist
|
Jeg er litt usikker på hva du mener med "dette med bilsikring og barn", men mitt inntrykk er at svært mange ikke kan så mye om dette med bilsikring og barn. Det er bare å titte inn i bilene til småbarna i barnehagen f.eks. I Podens forrige barnehage regnet jeg meg fram til at ca. 80% av de aller minste (to år og mindre) satt forovervendt. Jeg nekter å tro at så mange har gjennomført en kalkulert risikovurdering på bakgrunn av skrikende barn i baksetet.
![]() |
#377 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politisk korrekt FP?*poff* Sist redigert av Trois : 05-09-08 kl 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Pauset
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Ut fra bilene som står parkert utenfor barnehagen vår, så vet ikke alle det med bilsikring nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Passiv
|
![]() Sv: Politisk korrekt FP?Jeg innrømmer det gjerne: Jeg liker at FP kryr av flinkiser som skriver godt, har høy utdannelse, er samfunnsengasjerte, reflekterte, sosialt intelligente, selvransakende, og ja, politisk korrekte. Alt er relativt, selvsagt, men det da ikke slik at forumet f.eks. bærer preg av folk som klager over høye bensinpriser, lave straffer, for mange innvandrere, miljøavgifter, osv. |
![]() |
![]() |
#380 |
Pauset
. . . og som liker alkohol. Glem ikke det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|