Sv: TORO på sporet!
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Browniesene er jo fææææle. *lager mye bedre selv*
Men de har mange gode sauser og gryter, som jeg alltid må sprite opp, hehe.
Hæ? Det er da lett, man bare prøver å åpne den glovarme drittposen for å helle ut risen. Jeg står der og sjonglerer med ei saks mens jeg prøver å unngå å brenne meg ihjel.
Guniss: har du et godt tips til å åpne de posene ordentlig? Jeg sliter.
Hva er egentlig vitsen med pizzabunn på pose?
Ja. Men pizzadeig på pose er jo enda rarere, for til boller og endel brød trenger man jo tross alt kanskje mange forskjellige ingredienser, mens til pizzabunn trenger man mel, olje, vann og salt.
Jeg synes også det er lettere å koke ris på vanlig måte, dessuten kan jeg krydre risen da, ha oppi masse godt.
Jeg serverte Toro-browniesene i et selskap en gang, og folk syntes de var greie men de ble litt snurt fordi jeg hadde omgjort på oppskriften så de ikke var så gode som før, trodde de. De ble lettet da jeg sa at jeg ikke hadde ødelagt mine opprinnelige brownies, jeg hadde bare brukt Toro i en nødssituasjon.
Mannen lager verdens beste pastasaus. :drømme: Forsåvidt jeg også, siden jeg bruker hans oppskrift, hehe. Pastasaus er jo så lett å lage og variere, at det nesten er en liten skam å bruke ferdigposer/glass her.
Den er jo grusom? Hvis du synes Peppes sin smaker lakris, skjønner jeg ikke at du liker denne? Denne smakte så lakris at jeg brakk meg, og jeg LIKER lakris. Det er tilsatt ganske mye fennikel i den, derav lakrissmaken. Fysj!
Det er jo derfor man trenger å sprite dem opp, forde de smaker kjedelig fra før av. Jeg er nok litt for glad i salt, så jeg synes ikke de er for salte, jeg kan ta mye mer salt på etterpå. Men masse ekstra grønnsaker og evt. bønner gjør underverker. Men nå lager jeg det helst fra bunnen av da, siden jeg liker å lage mat.
Det eneste som kan være greit med enkelte Toro-produkter er jo at man slipper å tenke så mye på å ha ditt og datt i hus. Alt i ett, liksom. Men det krever jo bare ørlite ekstra planlegging ellers, og det er det jo selvsagt verdt.
Jeg hever heller ikke vanlig pizzabunn, så ferdigpakke blir meningsløst for meg. Men den mannen lager, av Tipo 00 (italiensk pizzamel fra himmelen) heves gjerne en halv dag.
Point taken!
Er TORO-motstand PK? 
|