Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-08, 13:14   #321
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har du vunnet i Lotto eller noe?

Neida, det er bare sett-sifrene Federer vs. Djokovic. :tennisnerd: Men jeg ble ordentlig glad.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 15:15   #322
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At solen skinner i Bergen! ( Det begynner jo nesten å bli en vane....)
At minstemann er frisk igjen.
At jeg har sovet leeeenge i dag.
At vi skal i kaffebesøk til venner snart.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 20:56   #323
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- Jeg fikk kaffe på senga i morges
- Vi har syklet tur og trent på treningssenteret alle mann (squash med ungene + egentrening etterpå)
- Mannen lagde deilig middag i dag

Gammel 07-09-08, 21:14   #324
jubajuba
grønn og ivrig

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vært på lokalt marked, hvor barna, jeg selv og svigermor koste oss i høst-yret og kjøpte og solgte småpjus..Varm kaffe,fersk sjokoladekake og snille unger gjør meg glad når som helst

Gammel 08-09-08, 10:19   #325
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal endelig til legen og forhåpentligvis få hjelp til å bli frisk snart, etter å ha vært syk i nesten tre uker.

Gammel 08-09-08, 10:21   #326
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommentar fra Hannah, på badet idag, da jeg sto og hjalp henne med påkledningen, kun iført truse selv: "mamma, du har veldig liten mage du!"

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 10:49   #327
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kommentar fra Hannah, på badet idag, da jeg sto og hjalp henne med påkledningen, kun iført truse selv: "mamma, du har veldig liten mage du!"

Min sønn sa i går eller i forgår ved middagsbordet: "Mamma, du er veldig fin!"

Så alt i alt, så gjør det meg glad hver dag at jeg har så fantastiske barn med veldig mye kjærlighet og livsglede.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 19:42   #328
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å se mannen tulle med lillingen til han hyyyyler av latter. Da blir jeg glad.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 21:46   #329
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ble så rørt og glad da nevøen min, på 3,5 år, sa at han elsker meg. Lillesøstra hans er et ekko av storebroren, så hun elsker meg hun også.
Jeg har fått i oppdrag å tre støttende til for disse to skjønne små i en periode fordi min søster er hardt kvestet etter en ulykke med hest.
Det er en takknemmelig jobb med disse tilbakemeldingene, da.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 07:21   #330
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg ble så rørt og glad da nevøen min, på 3,5 år, sa at han elsker meg. Lillesøstra hans er et ekko av storebroren, så hun elsker meg hun også.
Jeg har fått i oppdrag å tre støttende til for disse to skjønne små i en periode fordi min søster er hardt kvestet etter en ulykke med hest.
Det er en takknemmelig jobb med disse tilbakemeldingene, da.

Åh..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 14:51   #331
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

At jeg har fri i dag og i morgen, og at jeg bare skal jobbe 2 dager totalt hele denne uka.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 15:26   #332
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sola skinner, og det er nesten varmere nå enn vi har hatt det i sommer!
Og mamma var innom her på surprise-visit og endte opp med å hjelpe meg med å shine hele kåken.
Snille mammaen min.

Gammel 09-09-08, 18:34   #333
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vasket bilen! Sammen med størstemor. Føler meg sååå flink!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.