Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

High School Musical

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 22:56   #30
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: High School Musical

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Nei men jeg fatter overhode ikke hvorfor en 5 åring skal være opptatt av tenåringers hverdag unasett om det er en US eller norsk setting. Det har og bør ikke ha noe som helst interesse for en 5 åring synes jeg

Jeg var 5 i 1982.
Vi lekte til stadighet at vi var tenåringer.
Denne fascinasjonen for "de store" og den nye, spennende verdenen som ligger noen år frem i tid tror jeg er universell, med eller uten ytre påvirkning.
Det er kanskje mer synlig i dag, men jeg innbiller meg at det har vært sånn lenge.
Eller var vi forut vår tid?
Kan også huske at vi som tiåringer var skikkelige "tweens" som vekselvis holdt på med Barbie/My Little Pony og sminke, klær, hår, gutteprat og listemusikk.
Forskjellen er bare at dengang fantes det ikke et ord for det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.