|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hasj? | |||
| Bruker det selv en gang i blant. Ikke noe problem. |
|
3 | 1,54% |
| Bruker det selv en gang i blant, men det er vel ikke helt uproblematisk. |
|
0 | 0% |
| Helt imot! |
|
98 | 50,26% |
| Bør legaliseres. |
|
13 | 6,67% |
| Det er jo ulovlig, det er hovedgrunnen til at man bør ligge unna |
|
36 | 18,46% |
| Ikke så bra, sikkert, men det er det jo mye som ikke er... |
|
22 | 11,28% |
| Har brukt det før/prøvd det |
|
46 | 23,59% |
| Har aldri prøvd det |
|
81 | 41,54% |
| Har venner som bruker |
|
32 | 16,41% |
| Dustepoll/annet |
|
3 | 1,54% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 195. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
"De"
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg vet ikk ehelt hva jeg synes. Jeg prøvde et par ganger da jeg bodde i Nederland. Og jeg syntes det var oppskrytt. Merket ingenting. Men jeg turte ikke så mye da, så det ga muligens ingen effekt.
|
|
|
#63 |
|
This is normal!
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?
Jeg synes også vi har nok trøbbel med det legale rusmiddelet vi har i dag. Vi trenger ikke flere....
|
|
|
|
#65 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rusmidler blir ikke borte fordi de er illegale.
|
|
|
|
#67 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg har aldri prøvd, og har ingen planer om å prøve.
|
|
|
#68 |
|
This is normal!
|
Jeg mente flere legale (det skjønte du vel kanskje). Og jeg tror bruken vil øke hvis det legaliseres. Jeg hadde prøvd det mye tidliger hvis det hadde vært legalt. Det er jeg helt sikker på. Og oftere. Økt bruk = økte rusrelaterte problemer. (Jada, jeg synser litt nå, men det er jo ikke helt ulogisk...)
|
|
|
|
#70 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Nei, det var et svar på sitatet, som siterte nå har svart på.
|
|
|
|
#71 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Har aldri prøvd, og er i mot legalisering.
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Jeg har ingen tenåring, men håper da at jeg får det med tiden. Hasj er ikke noe jeg vil at de skal prøve. |
|
|
|
#73 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Er imot, har prøvd det en gang ( gjør det ikke igjen), er for hvis det kan legaliseres iform av medisinsk bruk ( skrives ut av spes), har en bror som er narkoman og vet godt hva en tjall i ny og ne kan føre til. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Princess Skids and Scars
|
Og derfor vil det også bli flere som prøver det og følgelig flere som misbruker det. Det er grunnen til at jeg er i mot legalisering, vinningen går opp i spinningen.. Eller noe sånt.. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Princess Skids and Scars
|
Han prøvde sikkert alkohol først eller? Og tobakk kanskje? Jeg prøver ikke å være nesevis altså, men jeg er bare litt lei av den myten. Ja for det er det det er. Hasjen i seg selv fører ikke til hardere stoffer. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg er helt klart for legalisering, jeg ser på hasj som et (relativt) svakt rusmiddel med mindre skadevirkninger enn alkohol. Forbudet fører ikke til annet enn at shady mellommenn tjener penger på det. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Så lenge det er et ulovlig rusmiddel er jeg fullstendig mot. Man gjør seg kriminell når man må handle med de folkene som selger narkotika, og kan bli blandet oppi veldig mye man ikke burde.
|
|
|
#79 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg er på vippen. Isolert sett er ikke skadevirkningene så store (ved bruk, ikke misbruk), og i mange tilfeller er HB verre, ja.
|
|
|
#80 |
|
sangfugl
|
Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?Jeg stemte helt imot, har aldri prøvd det før og har venner som bruker.
|
![]() |
|
|