|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
*_*
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg hadde forresten vært truendes til å si hei, dog hvis jeg følte meg tilstrekkelig velstelt den dagen. Førsteinntrykk og alt det der. :forfengelig i prinsippet, men ikke i praksis:
|
|
|
|
#42 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Ikke på gata, men i en setting der man kom i snakk ja. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Enig med røkla; om det passer seg sånn så hadde jeg sagt hei.
|
|
|
#44 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Slumrende Ullteppe
|
|
|
|
#46 |
|
intro
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg hadde sikkert ikke hilst på gaten, tror jeg, fordi jeg er redd for å trenge meg på. |
|
|
|
#48 |
|
Fornøyd
|
Her har du meg også. Bortsett fra at jeg nok ikke hadde gjenkjent noen. :ansiktsblind:
|
|
|
#49 |
|
flisespikker
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg har fått høre et par ganger at folk har kjent meg igjen, men de har ikke sagt fra før etter at de var trygt tilbake på nettet. Og jeg har alltid sagt så dumt at du ikke sa hei, det må du gjøre neste gang, men når jeg tenker meg om, så ville jeg vel gjort det samme selv.
|
|
|
#52 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg har gjørt det |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Re: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Lurer på om jeg så Superior på jobben i dag, hun var i hvert fall fryktelig lik. Var en haug med studenter der, så jeg fikk ikke sjansen til å studere henne inngående. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
heimføing
|
Her en fredag (ved El Naturalista-hylla i skobutikken, hvor ellers |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg har blitt gjenkjent på gata to ganger, og det var bare hyggelig.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Metallica!!
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg har blitt gjennkjent på gata, og vedkommende ropte faktisk Inter etter meg.
|
|
|
#57 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Har ved flere anledninger vært fristet til å spørre noen om de er på forum/evt FP... Hehe. Men jeg har igrunnen latt det bli med tanken. Tror nok ikke jeg hadde dødd om noen hadde snakka til meg nei, nesten verre å få vite det seinere, synes jeg.
|
|
|
#58 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Kan gå god for at Skilpadda ikke er god på å kjenne igjen ansikter, det gjelder også hennes mann. Og ja jeg vinket det jeg var god for, og kommer til å (forsøke) å gi meg til kjenne igjen. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Har tro på forbedring
|
Joda - det er blitt nevnt før - men jeg angrer fortsatt litt altså. Forøvrig var du kul den dagen. Du hadde kul t-skjorte og så ut som du rocka verden. (Sånn tilfreds og selvsikker gange)
|
|
|
#60 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
![]() |
|
|