Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 09:15   #61
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?

Jeg ville nok hilst om jeg fant en passende anledning.
Jeg var på bursdagsfest hos ei venninne i fjor, da en av gjestene sa:
"Du er Enhjørning fra FP, ikke sant?"
Jeg: "eh, ja ...??"
"Hyggelig å hilse på deg. Jeg er Maylen."

Og tidligere nå i høst fikk jeg PM av ei her inne som jeg har jobbet sammen med på Rocken i år.
Det gikk opp et lys for henne da hun så avataren min igjen ...

Gammel 08-10-08, 09:33   #62
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg kjenner ingen her, som jeg vet, men hadde jeg møtt de som har bilde av seg selv her, hadde jeg sagt hei.

Ja,det ville nok jeg gjort også. Men det er fordi jeg kjenner så mange i ulike sammenhenger, så når jeg ser noen jeg kjenner igjen av utseende så hilser jeg for sikkerhets skyld. Jeg har garantert sagt hei til både B- og C-kjendiser (og kanskje en og annen A-kjendis).

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 10:26   #63
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg hadde stussa litt hvis ikke du sa hei, Skilpadda.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg hadde blitt regelrett fornærma.

Så, så. Jeg sa jo at jeg ville hilst på dere, jo!

Gammel 08-10-08, 10:28   #64
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Kan gå god for at Skilpadda ikke er god på å kjenne igjen ansikter, det gjelder også hennes mann. Og ja jeg vinket det jeg var god for, og kommer til å (forsøke) å gi meg til kjenne igjen.

Han kjente deg faktisk igjen, hvis det er den samme gangen jeg tenker på. (At han ikke vinket tilbake er en annen sak ...) Jeg så ikke i den retningen en gang.

Gammel 08-10-08, 10:36   #65
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er totalt og fullstendig ute av stand til å kjenne igjen folk jeg bare har sett på bilder, så nei, det ville jeg garantert ikke ha gjort. Jeg er pinlig dårlig til å kjenne igjen ansikter jeg faktisk har møtt også – eller i alle fall knytte ansiktet til riktig person/setting, så det kan godt hende jeg ikke hadde turt å hilse selv om jeg trodde jeg kjente igjen vedkommende. (Jeg er så dårlig på navn/ansikter at det nesten er for et handikapp å regne. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 10:41   #66
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er totalt og fullstendig ute av stand til å kjenne igjen folk jeg bare har sett på bilder, så nei, det ville jeg garantert ikke ha gjort. Jeg er pinlig dårlig til å kjenne igjen ansikter jeg faktisk har møtt også – eller i alle fall knytte ansiktet til riktig person/setting, så det kan godt hende jeg ikke hadde turt å hilse selv om jeg trodde jeg kjente igjen vedkommende. (Jeg er så dårlig på navn/ansikter at det nesten er for et handikapp å regne. )

Eg er visst på linje med Teofelia. Pluss på med ein solid dose sjenanse i tillegg, så tenkjer eg at vi seier at mogelegheita for at eg skal helse på nokon nærmar seg minussida.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 10:48   #67
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Joda - det er blitt nevnt før - men jeg angrer fortsatt litt altså. Forøvrig var du kul den dagen. Du hadde kul t-skjorte og så ut som du rocka verden. (Sånn tilfreds og selvsikker gange)

De dagene man ser ut som man rocker verden og har tilfreds og selvsikker gange, er gode dager.

Kanskje man skal forsøke seg med et Trondheimstreff igjen snart?

Gammel 08-10-08, 10:49   #68
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mnja.... Jeg ser innimellom en fra FP i traktene her, men jeg har fortsatt ikke sagt hei... Burde kanskje bare gjøre det snart - tror kanskje ikke hun vet hvordan jeg ser ut.

Men jeg synes det hadde vært veldig gøy og hyggelig om noen som kjenner/vet hvem jeg er ville snakke til meg ute. Men nå tror jeg at jeg er ganske anonym, så det skal vel litt til.

Gammel 08-10-08, 10:49   #69
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Kan gå god for at Skilpadda ikke er god på å kjenne igjen ansikter, det gjelder også hennes mann. Og ja jeg vinket det jeg var god for, og kommer til å (forsøke) å gi meg til kjenne igjen.

Som Skilpadda sier; jeg kjente deg faktisk igjen, men det tok litt tid da; kanskje fordi du var veldig anderledes kledt enn forrige gang jeg traff deg? Neste gang blir jeg sikkert mindre overrasket og husker å vinke tilbake; kanskje jeg til og med stopper og sier hei (eller er det forbudt?).

Ben "nothing to see here, move along" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 11:31   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Mnja.... Jeg ser innimellom en fra FP i traktene her, men jeg har fortsatt ikke sagt hei... Burde kanskje bare gjøre det snart - tror kanskje ikke hun vet hvordan jeg ser ut.

Men jeg synes det hadde vært veldig gøy og hyggelig om noen som kjenner/vet hvem jeg er ville snakke til meg ute. Men nå tror jeg at jeg er ganske anonym, så det skal vel litt til.

:nysgjerrig:

Bor ikke vi like ved hverandre, egentlig?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 12:07   #71
Sue

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:nysgjerrig:

Bor ikke vi like ved hverandre, egentlig?

Høh? Gjør vi? Jeg bor ca 20 min unna sentrum ved bruk av et blått offentlig skinnegående transportmiddel...

Gammel 08-10-08, 12:18   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Høh? Gjør vi? Jeg bor ca 20 min unna sentrum ved bruk av et blått offentlig skinnegående transportmiddel...

Åh. Hm. Da var det ikke deg. Ut hit går det nemlig bare grå og røde skinnegående transportmiddel.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 12:23   #73
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hadde nok sett an settingen før jeg hilste på noen.
Men jeg hadde synes det hadde vært hyggelig om noen sa hei til meg hvis de kjente meg igjen.
Jeg har dog ikke lagt ut bilder av meg selv, så det kan kanskje by på problemer å kjenne meg igjen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 12:38   #74
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Åh. Hm. Da var det ikke deg. Ut hit går det nemlig bare grå og røde skinnegående transportmiddel.

Grå sier du...? Vi har bare de skranglete røde foreløbiv.

Jeg venter fremdeles på at jeg skal støte borti Heiko, men det lar vente på seg gitt. I snart 1,5 år har vi bodd bare 3 minutters gange fra hverandre nede ved bekken.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 12:43   #75
Sue

Sue sin avatar

Standard

Ok, nei, da bor vi nok ikke helt på samme stedet.

Gammel 08-10-08, 13:04   #76
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville nok ikke gjort det, såpass lite som jeg markerer meg her inne ville jeg ikke forventet at noen skulle hatt et forhold til hvem Mani var.
Ellers er det litt åkke som om jeg sier fra når jeg kjenner igjen noen her inne. Jeg har gjort det et par ganger og sagt fra en gang, latt være en annen gang.

Gammel 08-10-08, 14:10   #77
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde nok hilst på noen jeg hadde møtt på gaten om jeg tidligere hadde truffet de, men ellers ikke. (det er jeg for pinglete til)
Ellers hadde jeg kanskje hils på om situasjonen tilsa at det passet.

Gammel 08-10-08, 14:39   #78
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Som Skilpadda sier; jeg kjente deg faktisk igjen, men det tok litt tid da; kanskje fordi du var veldig anderledes kledt enn forrige gang jeg traff deg? Neste gang blir jeg sikkert mindre overrasket og husker å vinke tilbake; kanskje jeg til og med stopper og sier hei (eller er det forbudt?).

Ben "nothing to see here, move along" Murphy

Det er ikke forbudt.

Cas "ikke fullt så skuffet lengre" caye

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 23:50   #79
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har blitt gjenkjent på gata to ganger, og det var bare hyggelig.

Jaaaa - av moi!

Jeg er freidig nok til å spørre, hehe - men dog diskret.

Gammel 09-10-08, 00:00   #80
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjente igjen en fra NM fordi hun la så ofte ut info og bilder av seg selv, X-en sin og sønnen sin.
Plutselig var hun i nærbutikken der mamma bor. En annen gang så jeg hun gikk forbi der mamma bor. Sa ingenting, jeg altså.
Her inne kjenner jeg ingen - tror jeg. Har fortalt om forumet til en venninne men vet ikke om hun har meldt seg inn...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.