|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Einsam
|
Sv: Babysyk - skal vi gå for barn nr. 3?Vi har aldri følt oss ferdige etter to, og håper på fler. Hadde jeg vært usikker, hadde jeg nok tatt meg selv i en lang tenkepause på hva jeg virkelig ville, men her er vi sikre på at vi ønsker fler, så håper vi at det kommer hvertfall en til innen rimelig tid. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babysyk - skal vi gå for barn nr. 3?
Hm.... har en mistanke om at jeg også er litt der. Spesielt siden jeg ikke har gjort noe med babysyken ennå. Den kommer og går nemlig, det har den gjort de siste 4 årene! Føler at man må ha hatt symptomene i en lengre periode før man kan "skride til verket", so to speak... |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Introvert optimist
|
Samme her. Stor og egentlig uventet overgang.
|
|
|
#44 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må si meg enig her |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Babysyk - skal vi gå for barn nr. 3?Jeg synes det var stor forskjell fra 2 til 3. Ikke fordi babyen i seg selv krever noe mer, men de to andre styrer på mer sammen. 1 barn + baby var ganske rolig og greit. Nå er det 2 som herjer og styrer og leker + baby, og det krever mer av oss begge som foreldre. Men bevares, der er jo så klart helt fantastisk også - innimellom. Sist redigert av Dronningen : 13-10-08 kl 00:51. |
|
|
|
![]() |
|
|