|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger jeg Norton?Hm.....skeptisk..... Selv om jeg innerst inne i lang tid har visst at Norton og sikkert Normann og er fy fy.... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Trenger jeg Norton?Norton er rett og slett djevelens verk. Det skulle vært forbudt ved lov! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger jeg Norton?Hiver meg på her. Nå har jeg fjernet Norton fra laptopen min og installert AVG Free. Men, plutselig poppet Windows Security Alerts opp og sa at firewallen min er av. Bør jeg bruke windows firewall eller er det en firewall integrert i AVG? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Trenger jeg Norton?Jeg bruker Zonealarm brannmur sammen med AVG. www.zonelabs.com
|
|
|
#25 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Trenger jeg Norton?
Har du ruter (trådløs eller med kabel)? Den fungerer som brannvegg. Windows-brannveggen er så godt som verdiløs.
|
|
|
#26 |
|
tankefull
|
Sv: Trenger jeg Norton?Når mappa på pcen min, som heter Norton Internet Security, er tom, har jeg klart å fjerne norton tidligere da? Eller ligger det og lurer i systemet på maskinen? Sist redigert av Hannah : 15-11-08 kl 00:42. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
... hva heter pappa'n din, da?
|
|
|
#28 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger jeg Norton?Jeg sliter med nettbanken til sparebank 1. Kan dette skyldes norton. Jeg har forøvrig vista... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Trenger jeg Norton?Jeg kjører både avast og AVG. Det er sikkert bare dumt, men jeg greier ikke helt å bestemme meg for hvem jeg liker best. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, har ruter. Kjører en del torrenter og slikt, så jeg vil være godt beskyttet med kun brannvegg fra ruter altså? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Egentlig ikke, med tanke på hvor hinsides mange virus det har vært de siste årene som har deaktivert antivirusprogrammene som første steg.
|
|
|
#33 |
|
Populærkulturjunkie
|
...Famous last words |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Populærkulturjunkie
|
Det er faktisk VELDIG dumt, i verste fall risikerer du at de ødelegger for hverandre så jeg vil virkelig anbefale deg og fjerne en av dem. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Populærkulturjunkie
|
Ja, det kan det. Norton er kjent for å skru til sikkerheten så hardt at nettsider blir utilgjengelige. Prøv og skru av Norton og se om du får tilgang da. Sist redigert av Juste : 15-11-08 kl 15:04. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Populærkulturjunkie
|
Nja helt sikkert er det ikke, men det hjelper godt ja. Hvis du i tillegg bruker Vista sin interne brannmur (Windows Defender) så vil du være greit beskyttet. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har forsøkt å skru av Norton, det vil si jeg får ikke til å skru av denne nyeste versonen av Norton, men jeg får det rett og slett ikke til. Resultatet ble da at i går kveld fjernet jeg Norton, og nå får også jeg betalt mine regninger. Jeg har også en annen laptop, som jeg fikk problemer med ladingen på. Den er nå på verksted, viste seg at hovedkortet var gåent. Men altså, den har jeg en annen Norton verson på, og aldri problemer med nettbanken. På denne nyeste har det vært et mareritt. Nå har jeg lagt inn AVG. |
|
|
|
![]() |
|
|