Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oprah 136 kg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 23:44   #101
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Oprah 136 kg?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ta det til deg!

DU ER KJEMPEFIN!

Gammel 10-11-08, 23:51   #102
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

DU ER KJEMPEFIN!

Okei, okei! Jeg er KJEMPEFIN!

Gammel 11-11-08, 00:12   #103
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Okei, okei! Jeg er KJEMPEFIN!

Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 10:35   #104
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Oj, jeg tenkte jeg skulle tippe på rundt 90 i går!

Kjempeflott

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 12:39   #105
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salt: Så fin du er! Vi er nok litt like ser jeg

Her er jeg 96 kg. (176 cm)
Bmi på 31 og kraftig overvektig.

(dette er fra høst/jul 2006)

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 11-11-08 kl 14:55.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 12:47   #106
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

guniss: Du ser jo ikke noe overvektig ut, samme hva den teite BMIen sier! Du er flott!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 12:48   #107
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kroppsform har mye å si, altså. Jeg så ut som michelin-mannen da jeg veide rundt 90.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 13:04   #108
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

guniss: Kraftig overvektig? Det var dagens. Herregud, hadde jeg sett sånn ut hadde jeg prist meg lykkelig!!

Gammel 11-11-08, 13:15   #109
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vi er veldig like i kroppsfasong, ser jeg. Jeg ser også tilnærmet slik ut når jeg er en del lettere enn det jeg er nå. Ti kilo til og jeg tror jeg vil se sånn noenlunde slik ut. :drømmer:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 13:36   #110
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kroppsform har mye å si, altså. Jeg så ut som michelin-mannen da jeg veide rundt 90.

Kroppsfasong har innmari mye å si. Jeg legger på meg rundt magen først, og så rundt stussen, hvilket betyr at jeg blir seende ut som en eple. Timeglassfigur kan jeg bare drømme om, uavhengig av vekt.

Gammel 11-11-08, 13:44   #111
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror oprah fint kan veie 136 kg på det bilde, hun ser flott ut likevel, men når man er en person som henne blir man kledd og sminket slik at man skal ae flottest mulig ut.
Og hun er jo fakisk fanget i et vektmareritt, hun går jo opp og ned i vekt omtrent hele tiden, men det er mange overvektige som er mange ganger sunnere og i bedre fysisk form enn tynne.

Jeg synes både oprah, salt og guiness er flotte flotte damer, dere er nydelige alle sammen, og om en bmi viser noe, viser det langt i fra sannheten, og det er guiness et utrolig godt eksempel på

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 14:52   #112
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Her er jeg 96 kg. (176 cm)
Bmi på 31 og kraftig overvektig.

Overvektig.
Du er da flott, nydelig figur! Slik som du trener er det da muskler som gjør at vekten din påstår at BMI indikerer overvekt.
Kast vekten, den er ingens venn.

Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 14:55   #113
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil igjen påpeke at det bildet er fra høst/jul 2006.
Mitt mål er å komme meg ned på 85-90 kg, selv om jeg følte meg forholdsvis fin rundt 95 også.

Gammel 11-11-08, 15:03   #114
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

guniss: Du ser jo ikke noe overvektig ut, samme hva den teite BMIen sier! Du er flott!

Gammel 11-11-08, 16:49   #115
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gunnis er kjempeflott, og nok et eksempel på at BMI er bare tull å bruke som måleenhet for enkeltpersoner.

Gammel 13-11-08, 11:37   #116
Slettet bruker
Passiv

Standard

BMI er jo ikke alt her i verden - og bildene til guniss sier jo _alt_ da. :imponert:

Men - det med Oprah og jojoslanking. Hun har jo holdt vekten fint i mange år nå, har hun ikke det da? Hun var en voldsom jojoslanker, men jeg mener da at hun har sett slank ut så lenge jeg kan huske de siste årene?

Nå har hun jo uten tvil lagt på seg en hel masse - og det er neppe særlig gøy uansett hvor rik eller kjent eller vakker hun er. Og ikke er det bra for helsen hennes heller.

Men - hun har jo de rette folkene rundt seg til å ta vare på seg. Nå når Obama er ferdig med valgkampen så starter vanlige dager igjen - kanskje det ordner seg igjen da.

For å være vakker trenger hun ikke å ta av en eneste kilo - hun er jo helt utrolig uansett.

Og til sist angående hva hun veier - 136 kilo er mye - men det kan hende det er i nabolaget der. Det er nok ikke noen tvil om at hun er mer overvektig enn det helsen hennes har godt av ihvertfall.

Og vi får bare ta det som en kraftig reminder vi andre som sliter med (mot) vekta - ikke ta det som noen selvfølge bare fordi kiloene er av. De kommer altfor lett på.

Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 00:44   #117
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Salt og guniss dere var utrolig flotte begge to!
Og jeg kan ikke for mitt bare liv fatte at det (guniss) er kraftig overvekt!
Det bare viser hvor feil, feil, feil det er å se seg blind på BMI.

Gammel 15-11-08, 11:56   #118
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I følge BMI er jeg også overvektig, jeg er 1.78 høy og veier 80kg. Føler meg ikke så veldig overvektig, selv om det buler litt her og der.

Gammel 15-11-08, 12:51   #119
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Ja hadde jeg bare vært 85 igjen... da følte jeg meg slank også.
Det går jo mer på klesstørrelser enn kilo egentlig, og det er jo et resultat av hvilken kroppsfasong man har. Når jeg veide 80-85 (er ikke så lang heller), så kunne jeg bruke 42 i klær, og det var jeg veeeldig fornøyd med .

Gammel 15-11-08, 12:55   #120
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Ja hadde jeg bare vært 85 igjen... da følte jeg meg slank også.
Det går jo mer på klesstørrelser enn kilo egentlig, og det er jo et resultat av hvilken kroppsfasong man har. Når jeg veide 80-85 (er ikke så lang heller), så kunne jeg bruke 42 i klær, og det var jeg veeeldig fornøyd med .

Vi skal dit igjen!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.