Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oprah 136 kg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 18:20   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oprah 136 kg?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kva BMI-grense er det for bukplastikk da?

(sorry avsporing)

28 er maks... men man skal helst være 25.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:27   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

28 er maks... men man skal helst være 25.

I Bergen er det 25 som er maksgrense. Jeg har ikke stort å slanke, da vil jeg stå i fare for å miste mens blant annet, men vi får nå se.

Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:30   #3
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

I Bergen er det 25 som er maksgrense. Jeg har ikke stort å slanke, da vil jeg stå i fare for å miste mens blant annet, men vi får nå se.

Han ville ha meg ned til 25 også. Men som sagt så løy jeg...

Gammel 15-11-08, 18:34   #4
Skvetten
Passiv

Standard

Han ville ha meg ned til 25 også. Men som sagt så løy jeg...

Skvetten må lære seg å lyve i løpet av noen uker, noen som kan gi meg et kurs? :hinter som en gal:

Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:35   #5
Joika
Pauset

Standard

Skvetten må lære seg å lyve i løpet av noen uker, noen som kan gi meg et kurs? :hinter som en gal:

Vel.. si at "ja nå har jeg gått ned i vekt". De har ikke sett på deg de som skal operere deg har de vel?

Alternativ 2: Bestill time, spis grønnsaksuppe en uke og jogg en tur og svett skikkelig får timen. Sånn klarer du få av deg 4kg lynkjapt!

Gammel 15-11-08, 18:39   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Vel.. si at "ja nå har jeg gått ned i vekt". De har ikke sett på deg de som skal operere deg har de vel?

Alternativ 2: Bestill time, spis grønnsaksuppe en uke og jogg en tur og svett skikkelig får timen. Sånn klarer du få av deg 4kg lynkjapt!

Tja, fire kilo vann kan jeg svette av meg i en badstue. Jeg trener nok så mye at en joggetur ikke gjør den store forskjellen.

Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:44   #7
Joika
Pauset

Standard

Tja, fire kilo vann kan jeg svette av meg i en badstue. Jeg trener nok så mye at en joggetur ikke gjør den store forskjellen.

Du burde søke via Colusseumklinikken.

Gammel 15-11-08, 18:58   #8
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ikke minst: ta deg et skikkelig klyster.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 19:02   #9
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Og ikke minst: ta deg et skikkelig klyster.

Notere meg bak øret. Kanskje jeg bare kan faste i et par dager også.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:48.