|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#383 |
|
Ekvilist
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenter
Jeg kunne selvsagt droppet å kommentere det i tråden, og heller sendt en blodrød prikk. Og blitt enkel.
|
|
|
#384 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Og av de prikkene jeg har fått, har 12 promille vært røde. |
|
|
|
|
|
#387 |
|
|
Det kan være et hint. Heldigvis er det valgfritt om man vil ta hintet eller ikke. |
|
|
|
|
|
#389 |
|
Mother of Dragons
|
Som flere av de mer kontroversielle brukerne her sier: Det er på innlegg med litt kvasse meninger man både får røde og grønne. Nå ser jeg at du har to grønne prikker under avataren din, så du har jo godt rykte i forhold til at du ikke har så mange innlegg.
|
|
|
#394 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJeg hyrte inn regnehjelp på denne. Og regnehjelpa mener logikken er tullete bakom regnestykket, og nektet først å foreta øvelsen. Jeg tagg, og fikk allernådigst en svar. I forhold til de poeng som jeg har fått, har de røde prikker jeg har fått, tatt meg ned med 12 promille. Det skulle bli 1,2 prosent. Er nokså fornøyd, med unntak at jeg begynner å føle meg litt striglet. |
|
|
|
|
|
#395 |
|
flisespikker
|
Jeg hadde egentlig tatt kvelden her, men hvis noen trenger mattehjelp, kan jeg jo ikke det! En prosent er ti promille, så 12 promille er nesten dobbelt så mye som 0,7 %.
|
|
|
#397 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterFnis. |
|
|
|
#400 |
|
Mother of Dragons
|
Hvordan er ratioen gitt/fått ryktepoeng da?
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|