|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#541 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenter
Hehe, det må du gjerne gjøre, men jeg vet ikke om det hjelper. Kontrollpanelet mitt har nemlig skiftet farge. Alle prikkene jeg kan se (som bare har vært grønne) er nå plutselig røde. Hva skjer? Det ser sånn ut:
|
|
|
#542 |
|
Live and let live
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJeg ser at du lett kan få opp ryktepoengene dine med å skrive mer av skriveriene dine. "I love the smell of vodka in the morning" så ut til å være innbringende.
|
|
|
#543 |
|
Salt in the rainbow
|
|
|
|
#544 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
#546 |
|
Live and let live
|
Hvordan blir det egentlig. Ville du, eller ville du ikke ha en grønn en?
|
|
|
#548 |
|
Hertuginne
|
I mine øyne er det stor forskjell på å si "Løgnhals" og "Jeg liker ikke løgnhalser". Men det er vel å flisespikke, og det har vi vel et eget underforum til.
|
|
|
#549 |
|
Leser
|
Det er det ikke i mine øyne. Det er vel åpenbart hva man mener om vedkommende uansett om man sier "Løgnhals" eller "Jeg liker ikke løgnhalser". I begge tilfellene stempler man jo vedkommende man snakker om.
|
|
|
#550 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg.
|
|
|
#551 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJeg syns nesten "jeg liker ikke løgnhalser" er verre enn "løgnhals". Da har man både kalt noen noe og sagt at man ikke liker vedkommende, liksom.
|
|
|
#552 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterNår jeg nå ga en grønn prikk og etterpå tenkte at den jo var rød, ble jeg litt sånn |
|
|
|
#555 |
|
intro
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterKan dere vennligst stille tilbake fargene snart? Hardt plaget som jeg er av ammetåke, skvetter jeg til og blir lei meg hver gang jeg går inn på kontrollpanelet.
|
|
|
|
#556 |
|
Passiv
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterHerding er bare sunt, Elinblu. |
|
|
|
#559 |
|
Metallica!!
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJeg skal aldri mer la det gå flere dager uten å være på FP.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|