|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du noen gang rødprikket her på FP | |||
| Ja jeg har rødprikket en eller flere ganger |
|
85 | 50,30% |
| Nei, jeg har bare brukt de grønne |
|
84 | 49,70% |
| Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?
Jeg får innimellom litt morsomme røde prikker av typen "stakkars deg", "stakkars barna dine", og de er stort sett de eneste jeg knegger høyt av. De kan jeg godt oute for underholdningens skyld. Jeg sender aldri PM, og jeg grønnprikker aldri tilbake. Jeg har fått mange sutre-putre-PM-er etter å ha avfyrt noen røde, men jeg sletter de uten å åpne dem. |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Hvorfor er det forresten umodent å rødprikke? Jeg ser ikke umiddelbart logikken i det? Er det mer modent å ikke reagere, enn å reagere med et av de midler man har her inne? (spør i fullt alvor) |
|
|
|
|
|
#143 |
|
flisespikker
|
Jeg forventer ikke svar på prikker, hverken røde eller grønne, og pleier ikke gi det heller. Med mindre man får et spørsmål i prikkekommentaren, da. Hvis kommentaren viser at prikkeren har misforstått hva jeg skrev, kan det også hende jeg svarer - men altså, generelt mener jeg det "riktige" er å ikke svare på prikker.
|
|
|
#144 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Hva prøver du å si? Har du rødprikket meg. Det har jeg ikke lagt merke til... |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Halloen!
Det mener jeg også. |
|
|
|
|
|
#148 |
|
flisespikker
|
Hvis noen stiller et spørsmål, kan jeg f.eks. sende en PM med svaret. Eller jeg kan skrive i tråden at "noen spurte på en prikk om dette, og svaret er ...".
|
|
|
#149 |
|
© All rights reserved
|
1. Enten rødprikker man, eller så grønnprikker man. Rød prikk = jeg er negativ til innlegget ditt, grønn prikk = jeg er positiv. Det er en god regel at tekst (innhold) skal svare til overskriften, det er derfor helt sløkket å sende grønn men kommentere rødt. |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Halloen!
007- issje vær så sløkket då! |
|
|
|
![]() |
|
|