|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
frakoblet
|
![]() Sv: Enkelte folk har lite vett
Jeg syns ikke det var noe godt eksempel - ikke i det hele tatt. Jeg syns ikke det er sammenliknbart overhodet. Det at ingen svarte er ikke synonymt med at du vant diskusjonen. Jeg for min del gadd ikke mer, jeg nådde ikke frem likevel.
Nemlig.
Nemlig.
Jeg har ikke så små barn lenger, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har svelget noen bilkameler. Jeg har aldri kjørt usikret med mine barn, men svigerdritten har gjort det, opptil flere ganger. Gjett om jeg var sint.
![]() |
#202 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkelte folk har lite vett[
Jaja, det er også en måte å si det på.
[/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Halloen!
Kjeft av svigermor? Ikke bra.... Jeg håper du ikke kalte henne/han "svigerdritten" to her face, da kan jeg jo på en måte forstå at du fikk kjeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
frakoblet
|
Selvsagt gjorde jeg det.
![]() |
#206 |
Ringskrømt
|
Så du er uenig i at barn skal sikres i bil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Halloen!
Ja, Skremmern, vi er alle dypt og inderlig uenige i at barn skal sikres i bil. En ordentlig uting er det. Nei til bilbelte!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Enkelte folk har lite vettJeg synes alle som bruker tid, krefter og utallige innlegg på å forsvare og forklare handlingen i hi, virker temmelig rare. Ettersom Blondie og Nora H (eller hva hun heter) er så opptatt av hylekor, skal jeg ikke nevne hvilket kor som synger falskt og burde finne seg en annen hobby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkelte folk har lite vettrine: Jeg er bosatt i Buskerud og ser det dessverre nesten daglig. Har venner som kjører med usikrede barn til og fra barnehagen, de har blitt gjort oppmerksomme på faren men har valgt å fortsette slik som de alltid har gjort. En har også hatt barn bakovervendt foran aktiv airbag(ja, den var aktiv!), da det ble opplyst om at dette var ulovlig fordi det kan være livsfarlig for barnet var svaret "jeg har ikke satt meg så godt inn i det greiene der" og kjøringen fortsatte som før.
![]() |
#210 |
Halloen!
Lite inne på korsang i grunn..:innrømmer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkelte folk har lite vettJeg prøvde å fortelle en at det ikke var så lurt å ha en treåring i framsetet foran en aktiv airbag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Ringskrømt
|
Så jeg er for et svart/hvitt samfunnssyn fordi jeg sikrer barna mine og fordi jeg mener alle bør gjøre det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Administrator
|
![]() Sv: Enkelte folk har lite vettVi bor "på landet" (indre Sogn) og ser barn uten belte, med voksenbelte, eller i fri dresur bak i varebiler nesten daglig. Voksne kjører også ofte uten belte her; innbringende for vegvesenet å ha beltekontroller her, synd de gjør det så sjelden (en gang i måneden, ca). |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øra har ikke detti av enda ser jeg, men rompa har blitt litt mer fremtredende siden sist
![]() |
#215 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Enkelte folk har lite vettEnkelte ting ER svart/hvitt. Som feks. bilsikring.
![]() |
#216 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jepp. Og promillekjøring.
![]() |
#217 |
strikker
Jeg ble faktisk satt ut. Det skjer ikke ofte.
Øra sitter godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
frakoblet
|
![]() Sv: Enkelte folk har lite vettJeg ser også dette daglig. Barn foran i bilen uten sete, helt ned i barnehagealder. Barn i baksetet uten sele. Barn i bagasjerommet på stasjonsvogner. Det er jo bare noen hundre meter. :mongostemme:
![]() |
#219 |
Halloen!
Nei, det er ikke det som er grunnen. Men du framstår helt klart som utrolig firkantet og og lite romslig når du konsekvent nekter å forholde deg til ja nettopp, nyansene. (Vet du ikke likte/skjønte det ordet, men det er det det handler om for meg.) Det hadde vært flott om verden så ut som en hvilkensomhelst Foreldre og Barn-artikkel, men den gjør dessverre ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
strikker
|
![]() |
![]() |
![]() |