|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Jo, det er de.
![]() |
#23 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Hvis dette hadde vært min søster, ville jeg også syns det var morsomt. Stolt? Tja, men iallfall ikke bekymret.
Ærlig talt. Du synes ikke du er i overkant streng og moralistisk her?
Jepp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
Fordi man er på et diskusjonsforum, vil jeg tro. Her sier man ifra om det meste.
![]() |
#25 |
Ekvilist
|
Her drar du en rine igjen ser jeg. Fordi du synes det er uskyldig, så er det uskyldig for alle? Jeg reagerte negativt på videoen ut i fra mine holdninger her i verden. For meg betyr det faktisk ganske mye at slike videoer produseres, og hvor gjerne barn og ungdom er hovedmålgruppa. Søsteren til Fibi har deltatt i dette, og kan etter min mening ikke gjemme seg bak en skuespillerrolle slik flere her antyder. Det er ikke uten grunn at jeg boikotter MTV. Fibi får selvsagt lov til å være stolt over at søsteren deltar i videoen, men hun må etter min oppfatning tåle reaksjoner når hun legger ut en video av den karakteren vi ser. Det går an å være glad i og stolt av et familiemedlem samtidig som man ikke støtter alle handlinger de gjør.
![]() |
#26 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Kult for søsteren din da! Moro å få være med på sånne ting og har god mimreverdi om noen år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
Jo, jo. Selvsagt er det bare en video. Men den forteller en historie og forherliger saker og ting de fleste av oss tar avstand fra. Hvis argumentet i slike saker skal være "det er bare en video". Så er det ikke mye man skal ta motstand fra her i verden.
![]() |
#28 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Hvis du går inn i den nye PK- tråden ser du at du benytter deg av akkurat den typen hersketeknikk som Fargo beskriver. (Å dra en rine) Men det var en digresjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Metallica!!
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg boikotter og MTV men av helt andre grunner enn Irma tenker jeg.
![]() |
#30 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg skjønner at du er stolt av at søsteren din er blitt "småkjendis" jeg Fibi, om det så er i Spania i en dårlig musikkvideo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Hogger i stein
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Alle snakker om dopet, men så dere ikke hvor mange gærne religiøse fanatikere som satt der? Altså, om min søster hadde defilert rundt om med slike galninger - så hadde jeg gått fullstendig av konseptene! Gi dem tre til fire dager, og jeg er sikker på at de har ødelagt hele vår kultur. De har jo allerede, tydeligvis, stukket av med de beste damene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Epikur
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Søsteren til Fibi har en fin halvnaken kropp. Ingen tvil om det. Men at videoen er skikkelig skikkelig dårlig er det ingen tvil om og jeg tror ikke den vil tjene henne til ære i ansettelsessituasjoner. Jeg ville nok regnet med at kandidaten hadde dårlig smak, dårlig teft og dårlig dømmekraft og neppe ansatt henne, dersom jeg fikk vite at hun hadde vært med i en slik video.
![]() |
#34 |
Hogger i stein
Jeg har ansatt over 100 mennesker i mitt liv, sålangt, og om denne kvinnen var kvalifisert for jobben - så hadde jeg ikke nølt med å ansette henne. Det er min fullstendig klare oppfatning at de som kommer med "ansettelsesargumentet" neppe virkelig har ansatt noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!For en flott søster du har.
![]() |
#36 |
Epikur
|
Haha. Det har jeg vel. Har vært sjef for nærmere 500 stykker og ansatt nesten 50 hittil. Hvis hun og en annen var jevnt kvalifisert, så ville denne videoen diskvalifisert henne, for jeg ville antatt at hun var komplett blåst som ville være med på noe sånn.
![]() |
#37 |
Hogger i stein
Da kan jeg fortelle deg at du jobber i det offentlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Så trist at enkelte mennesker lar en eneste handling basere hele synet sitt på en person. Sånn er ikke jeg, takk og lov for det. (edit: nå snakker jeg ikke om handlinger som drap, voldtekt og lemlestelse heller).
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 15-12-08 kl 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Skjønner godt at du er stolt av henne jeg, Fibi. Flott søster du har. Videoen og musikken var jo ikke all verden, men det blir sikkert et artig minne for henne senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Ekvilist
|
Ja, jeg boikotter MTV. Det har jeg gjort fra jeg var ganske ung faktisk. Det har med et sterkt engasjement i forhold til det kvinnesyn som representeres og formdles til ungdom i en sårbar og lettpåvirkelig fase av livet. Jeg kjenner ganske så mange som gjør akkurat det samme, og føler meg ikke spesielt PK av den grunn.
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|