Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.
Jo, jo. Selvsagt er det bare en video. Men den forteller en historie og forherliger saker og ting de fleste av oss tar avstand fra. Hvis argumentet i slike saker skal være "det er bare en video". Så er det ikke mye man skal ta motstand fra her i verden.
Jeg kunne ikke vært med i en slik video, fordi jeg har de holdningene som jeg har. Det betyr ikke at jeg ikke ser at det bare er en video.
(Men dette er egentlig en annen diskusjon, som sikkert burde være en egen tråd. Og jeg slenger meg med her nå kun for å utsette leggetid. )
Enig med deg, dette er i utgangspunktet nedlatende og destruktivt. MEN jeg syns ikke at man behøver å stå på barrikadene hver eneste gang noen viser seg i bikini og leppestift eller flørter litt med dop el (ok, det er mer enn flørting i denne videoen, men da jeg ikke kan spansk så kan det godt være en antidop rap for alt jeg vet) Jeg kan dessuten tenke litt selv og svelger ikke alt, gjorde det ikke som fjortis heller.
Jeg syns man kan ta de mulighetene man får i livet til å oppleve noe annet, noe man kan se tilbake på og som beriker det på smått og stort.
Hadde jeg fått muligheten hadde jeg sikkert gjort det selv, enda jeg hverken liker rap eller er for dop eller misbruk av kvinner, menn og barn.
Skjønner du hva jeg mener, eller syns du holdningen er unyansert?

|