|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#401 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?
Ke?
![]() |
#402 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men er det det som er viktig her inne da? Å være PK på den riktige måten? Hvem definerer hva som er riktig da? Å være her inne for å "suck up" for en elller annen diffus gjeng (noen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Dette er også veldig enkelt, egentlig:
![]() |
#405 |
flisespikker
|
Jeg trodde smilefjes bare mente å være morsom. (Jeg synes hun greide det ganske bra også, men det viser jo hvor mye jeg kan misforstå.
![]() |
#407 |
Bedreviter
|
Det krever selvsagt både innsats, kreativitet, tid og penger å bli en del av hovedgjengen. Enten det, eller så funger det også med enda mer innsats, kreativitet og tid. Har jeg hørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Passiv
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Jeg synes det er en viss forskjell på å bedrive smisking mot en gjeng og på å prøve å ta del i en tone jeg synes stort sett ser fin ut, og det synes jeg her. |
![]() |
![]() |
#409 |
Borte
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Det er ganske kult å være meeloper også. Har jeg hørt.
![]() |
#410 |
Passiv
|
Penger? |
![]() |
![]() |
#413 |
|
Ehm. Så da jeg fikk beskjed om å løpe opp og ned Karl Johan mens jeg sang grove drikkeviser med megafon, kun innført tre -nilleposer, så ble jeg lurt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Borte
|
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Mafian er fortsatt i live, ja.
![]() |
#418 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?Forresten, så mener jeg at jeg selv kunne oppfattes som litt spydig. Får legge skylden på null nattesøvn. Altså, det jeg mener er at noen ganger er folk PK på de totalt feile tingene. Ekseplet med bil, sikkerhet og miljø er greit å bruke her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Passiv
|
Aner en dør på gløtt til en gjeng? :hurra: :skjerper innsatsen enda mer så jeg ikke roter meg bort igjen: |
![]() |
![]() |
#420 |
flisespikker
|
"Lurt" er sånt et stygt ord. Jeg er sikker på at jeg kan finne et bedre. Vent litt. I'll get right back to you.
![]() |
Emneord |
klassiker, paddemobbing, whisky |
|
|