Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 12:22   #481
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Generøs flashing av pupper er et bomsikkert sjarmtriks som de fleste setter pris på.

:tipser:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 12:24   #482
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Den dagen det blir PUK å være PK på FP så må jeg snu om å bli PK, for dermed å nok en gang oppnå status som PUK på FP?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 12:27   #483
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ha, ha, ikke prøv deg!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg bryr meg lite.

Og jeg flasha puppene mine for LilleLeo og Anne i helga fordi jeg vet at det er en sikker måte å få bli med i gjengen på.

Sist redigert av Mauser : 16-12-08 kl 12:42.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 12:28   #484
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha, ha, ikke prøv deg: http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=156

Det var jo for å bevise at jeg ikke er et forumtroll.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 12:40   #485
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=alfaCharlie;1363061]Lese tråden, og sånn. Nå har det kanskje ikke blitt svart spesifikt "Nei, det er ikke PK å være spydig på Foreldreportalen", men endel har vel svart med antydninger den veien om at nei, det er ikke PK, men er det et problem? Teofelia har bare tatt hensyn til dine meninger om at vi er for PK, og viser et utmerket eksempel på "Show, don't tell".[/quote]

Ja, og så viser hun i samme slengen et utmerket eksempel på hvordan man kan være bitchy på en litt diskrèt måte. (Med- selvfølgelig - påfølgende applaus fra resten av gjengen.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 12:45   #486
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, og så viser hun i samme slengen et utmerket eksempel på hvordan man kan være bitchy på en litt diskrèt måte. (Med- selvfølgelig - påfølgende applaus fra resten av gjengen.)

Spesielt diskrét var det strengt tatt ikke. Ikke spesielt bitchete heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 12:50   #487
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Enig med Skilpadda og Lykken. Klart man kan bruke det å være PK, på akkurat samme måte som man kan bruke IJ-støvler,.

Er det spesielt bra støvler? Miljømessigt?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Fniis, jeg synes uansett Fargo er ganske morsom.

Jeg å! Har ledd høyt!!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og at menn er flinkere til å spille Tetris, og sånt?

Yeah right, jeg er konge på Tetris.. :utfordrer:

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Jeg er i hvert fall bedre til å hugge ved enn dere alle, med et mulig unntak av alfahannen med et islett av ulv i seg. Han har en lei tendens til å ligge på været, og komme seilende inn med noen velvagte strofer. Om han bedriver vedhogging på det viset, så sliter jeg. Og snart ber han meg forklare hva jeg mener.

Jeg hugger ved hver dag på jobb, + hjemme. Kan ikke røre en skogsmaskin, men kan hente ut tømmer med hest! :bretter opp ermene:

Så da er vi alle enige da?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg liker godt tråder som flyter ut til ingenting. Er det veldig PK, egentlig

Hvertfall veldig FP!!

Dette er helt utenfor tema, men det er vel lov? Og kanskje skulle jeg heller skrive en blogg også? Må sjekke hvordan jeg gjør det. Jeg tilhører den delen av oss som er i overkant opptatt av miljøet, og jeg klarer nesten å hisse meg opp over alle som skal være så inn i hampen PK på området.

Det å kjøre en bil som slipper ut 50 gram mindre CO2 per kilimeter er jo vel og bra. Det er likevel ingen grunn til å bli religiøs.
For om du bor i et hus som ikke er bygd av tre, så er sansynligheten stor for at du aldri blir så miljøvennlig som naboen som har parkert børstraktoren sin i tregarasjen, ved siden av trehuset. Et trehus kan raskt binde opp 60 tonn CO2, og du skal kjøre bra mange mil før du er på plussiden.

Så miljødebatten burde etter mitt skjønn nyanseres en smule.

Vi har murhus, men har kledd det, hjelper det? Elsker miljøsaker, men denne hadde jeg ikke hørt før!! Hva menes med binder opp?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Når det gjelder bil så må jeg bare si at det er mye som er viktig for meg. Feks at når jeg tar ned solskjermen og trekker til side klaffen foran speilet så kommer sminkelyset på. Eller at den har innebygget blåtannhandsfree som kan betjenes fra rattet. Den må ha en spiller som skjønner mp3 format, og jeg falt veldig for featuren som gjør at hvis vinduspusseren er på, og jeg skal rygge, så skjønner bilen at den må pusse bakruta for meg først.

Men det aller morsomste synes jeg var navigasjonen som ikke hadde fått med seg at det var kommet bro over Øresund. Damen forsøkte å oppfordre oss høflig til å svinge av veien gang på gang. Mindre og mindre konstruktivt-kritikk-stemme ettersom vi nærmet oss vannkanten, lettere panisk "Make a U turn when possible" og "Please take any exit" frem til vi forsvant ned i tunnelen og hun trodde vi tok livet av henne.

Var spent på om hun kom til å prøve å ta livet av oss først i 2001 stil, men Audi har ikke lagt inn fullt så mange bil-beskyttelses-features i softwaren sin enda heldigvis.

Da vi kom ut på andre siden i Sverige lot hun som ingenting og hadde fått tilbake sitt normale toneleie hvor hun høflig oppfordret oss til å følge veien inntil nærmere beskjed.

Med andre ord - en bil må ha personlighet.

Generøs flashing av pupper er et bomsikkert sjarmtriks som de fleste setter pris på.

:tipser:

Du tenker ikke at det kanskje er litt koseligere om det bare er damer pre-unger som flasher seg?? :kongetips:

Gammel 16-12-08, 12:50   #488
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Spesielt diskrét var det strengt tatt ikke. Ikke spesielt bitchete heller.

Det vil så jeg absolutt påstå at det var. Mulig du ikke var i målgruppen her heller?

Gammel 16-12-08, 12:54   #489
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vil så jeg absolutt påstå at det var. Mulig du ikke var i målgruppen her heller?

Du vet, jeg har en sånn pussig evne til å se objektivt på ting selv om jeg ikke nødvendigvis er i målgruppen. Det gjør at det er lettere å spotte ironi og godlynt mobbing, og å bli godlynt mobbet på FP er vel mer regelen enn unntaket, hvis man skal ta alle sånne små kommentarer og hyle høyt, har jeg endel oppspart hyling. Har jeg hørt.

Gammel 16-12-08, 12:55   #490
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet, jeg har en sånn pussig evne til å se objektivt på ting selv om jeg ikke nødvendigvis er i målgruppen. Det gjør at det er lettere å spotte ironi og godlynt mobbing, og å bli godlynt mobbet på FP er vel mer regelen enn unntaket, hvis man skal ta alle sånne små kommentarer og hyle høyt, har jeg endel oppspart hyling. Har jeg hørt.

Det er stor forskjell på hvordan du og rine blir behandlet. Hvis du ikke ser det selv, så har du et problem.

Gammel 16-12-08, 12:58   #491
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er stor forskjell på hvordan du og rine blir behandlet. Hvis du ikke ser det selv, så har du et problem.

Jeg ser selvfølgelig det. Og så er jeg frekk nok til å påpeke at det har noe med at det er stor forskjell på hvordan rine og jeg behandler andre.

Gammel 16-12-08, 13:01   #492
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

To diskusjoner paralellt (parallelt? ) i én og samme tråd.
Ikke dårlig.

Parallellt, tror jeg?

Gammel 16-12-08, 13:01   #493
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Ironi og godlynt mobbing er ikke det samme som spydige kommentarer aC. Det var det som var tema her. I alle fall mitt tema.

Forøvrig pleier jeg heller ikke å hyle høyt over små kommentarer jeg får her inne. Trust me; da måtte jeg ha sagt opp jobben for å få tid. Dette var vel bare en bit av den oppsparte hylingen som glapp ut.

Gammel 16-12-08, 13:02   #494
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg ser selvfølgelig det. Og så er jeg frekk nok til å påpeke at det har noe med at det er stor forskjell på hvordan rine og jeg behandler andre.

Er det?

Gammel 16-12-08, 13:03   #495
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Parallellt, tror jeg?

Tja, det så jo mer riktig ut i hvertfall. Takk.

Gammel 16-12-08, 13:03   #496
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Parallellt, tror jeg?

Gammel 16-12-08, 13:03   #497
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ironi og godlynt mobbing er ikke det samme som spydige kommentarer aC. Det var det som var tema her. I alle fall mitt tema.

Jeg har registrert at du mente kommentaren var over kanten, og det er selvfølgelig kjipt.

Gammel 16-12-08, 13:04   #498
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Tja, det så jo mer riktig ut i hvertfall. Takk.

Jeg synest i utgangspunktet paralellt ser riktigere ut, selv om jeg vet det er feil.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 13:04   #499
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei?
Jammen så si det som er riktig, da!

Gammel 16-12-08, 13:05   #500
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg synest i utgangspunktet paralellt ser riktigere ut, selv om jeg vet det er feil.

Hm...Jeg blir ikke enig med hverken meg selv eller dere, jeg.

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.