|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
godt brukt
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?
Ja husk å send han bort. Om noen år kommer mine til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Vi kjøper, så sant vi har kontanter.
![]() |
#44 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Ja, det gjør vi. Om vi har penger selvsagt. Som regel klarer vi å skrape sammen til et lodd eller to. De fleste loddene koster mellom 2 og 10 kroner, og det klarer vi som regel å hoste opp.
![]() |
#45 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Ungene mine solgte tegninger på døren, til inntekt for seg selv. Kan tro mor var flau da.
![]() |
#47 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg kjøper hvis det er barn som selger, og de selger noe jeg er interessert i å ha. Og så er det enda en ting som må være på plass, nemlig at jeg har kontanter i lommeboka. Det har jeg ofte ikke så mye av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Har jeg kontanter, kjøper jeg. Rett og slett fordi jeg synes det er viktig at barna har aktivitetstilbud i bydelen. Jeg bor i en noe belastet bydel og skolekorps og idrettslag støtter jeg med glede.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Kjøper viss det er barn som kommer og jeg har kontanter liggende.
![]() |
#50 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Vi ligger så bortgjemt til, at vi har aldri noen på døren. Kommer aldri noen til halloween/nyttår heller. (Eller, jeg vet faktisk ikke om noen kommer til nyttår for vi har ikke vært hjemme da, men jeg kan ikke tro det..)
![]() |
#51 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Det er stort sett unger fra den lokale håndballgruppa som selger lodd på døra her, og de får alltid en 50-lapp eller så fra oss. Det er nesten så jeg syns det gjør vondt å avvise "pulje B" fordi jeg allerede har kjøpt lodd fra "pulje A" fordi jeg husker så inderlig godt hvor urkjedelig det var å fly på dørene og selge lodd for speideren i min tid.
![]() |
#52 |
med mange baller i lufta
|
Jeg og søstrene mine solgte sånne fine rundinger som vi hadde dryppet av lys til naboene. (Dryppet lys i glass med vann, gjør barn det i dag?
![]() |
#53 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Eg kjøper dei sjeldne gongane det kjem nokon som vil selga lodd. Det er ikkje snakk om mange kronene per lodd så langt.
![]() |
#54 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Vi kjøper alltid, vi har alltid litt kontanter liggende. Håndballjentene samler inn flasker, det er helt genialt for vår del. Blir kvitt tomgodset og støtter det lokale idrettslaget, veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Hadde ikke kjøpt lodd til 50 kr stk, men hadde kjøpt sjokoladekjeks
![]() |
#56 |
Einsam
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Jeg kjøper av de som kommer innom, fordi det kun er kjentfolk som kommer helt oppi bushen her med ei loddbok, eller andre ting. Men det har hendt jeg ikke har hatt kontanter i hus, selv ikke i lomme-penge-glasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Kjøpte en boks karameller fra en gutt, som kan trillende på en trillebår, fra et idrettslag.
![]() |
#59 |
med mange baller i lufta
|
Så bra! Jeg hadde helt glemt dette før det dukket opp da jeg laget denne tråden. Vi syntes det var gøy å dryppe lys iallefall.
![]() |
#60 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kjøper du lodd o.l på døra?Noen fordeler skal det være med å bo midt i byen; dette inntreffer en gang hvert år. Da kjøper vi lodd eller kaker eller hva det skulle være.
![]() |
![]() |
|
|