Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Snåsamannen II (undersøkelse)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Tror du at Snåsamannen kan helbrede mennesker?
Jeg tror mannen har helbredende evner. 84 39,62%
Jeg er åpen og interessert og vil vite mer. 50 23,58%
Jeg klarer overhodet ikke å tro på dette, og er overbevist om at dette er oppspinn og innbilning. 47 22,17%
Jeg kjenner noen som har fått hjelp fra Snåsamannen. 17 8,02%
Jeg er fryktelig skeptisk, men vet for lite om dette. 50 23,58%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 212. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-09, 12:33   #9
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snåsamannen II (undersøkelse)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men her var jo greia at dersom Gjerstad sier, jeg har disse tre evnene og om man tester to av dem og feiler, så er det jo mindre sannsynlig at han heller ikke har den tredje evnen.

Tenker du fordi det her er snakk om "overnaturlige" evner? Eller fordi to feil ut av tre taler for at han lyver når han sier han har disse egenskapene? For generelt sett er det vel ikke sånn at to feil av tre mulige utelukker at den tredje er riktig?

Når det gjelder Snåsamannen så vet jeg ikke helt hva jeg tror, men at han tydeligvis har hjulpet mange er det jo ikke tvil om. Om effekten kommer fra et intuitivt og enestående medmenneske eller fra faktisk klarsynthet og helbredende hender bryr jeg meg faktisk lite om. Men det hadde vært spennende å se om det hadde latt seg bevise, og jeg skjønner forsåvidt at mange vil ha bevist egenskapene hans før de tror på at det er nettopp det som er virkemiddelet han bruker.

Jeg er ellers enig med Teofelia, både jeg og mannen min har veldig varme hender og kan lett roe våre barn ved å holde hendene på dem (trenger ikke berøre dem engang), men ingen av oss mener at vi er healere av den grunn. For meg er det naturlig varmestråling fra hendene.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.