|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Her har det også førsteklassingene hatt skøytedag denne uka. Vi fikk samme beskjed som dere, Divine. Det fantes visst låneskøyter i dette tilfellet også, men i følge førsteklassingen min var det to som ikke hadde villet gå på skøyter. Jeg vet ikke hva de gjorde.
![]() |
#102 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Ingen av mine barn har skøyter. De er 5 og 3 år gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Vi har ingen plasser å gå på skøyter, og skjelden er det minusgrader lenge nok til at det blir skøyteføre |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Korreksjon, nå har de ikke bare skøyter, men hockeykøller også. Både 4-åringen og 9-åringen ønsket seg hockeykølle.
![]() |
#105 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Vi har ikke skøyter i alle størrelser i huset, så da storebror hadde turdag med innlagt skøyting for de som ville nå på onsdag sendte vi ham uten skøyter. Det hadde gått helt greit, han hadde ikke lagt merke til hvem som hadde med og ikke.
![]() |
#106 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har alle barn skøyter?
Her tror jeg ikke det er en eneste unge uten hjelm. Det varierer litt om det er med eller uten gitter.
![]() |
#107 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Edit: Nå har begge gutta skøyter og de har testet det i dag. Minsten hadde ikke sjans, mens storebror hadde klart seg ganske bra. Minsten hadde slalomhjelm, storebror sykkelhjelm. De skal få andre hjelmer, storebror skal i allefall IKKE bruke sykkelhjelmen flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Vi har skøyter alle fire. De brukes ikke så veldig mange ganger i løpet av sesongen men vi fikk iallefall noen fine skøyteturer i romjula. Mulig det blir skøytetur med minstemor i morgen. Her i Trondheim er det mange islagte fotballbaner i tillegg til at det legges is på en del av torvet. Vi går som regel på utendørs kunstisbane (egentlig ment for lengdeløp så hockeykøller er ikke lov).
![]() |
#109 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har alle barn skøyter?Storesøster gikk litt på lånte skøyter i fjor, men det ble ikke mange gangene. Til jul i år fikk begge jentene skøyter (6 år og 3 år) og det har blitt mange flotte skøytedager fram til nå. Når snøen mangler, men det er kaldt, er skøyter virkelig supert. Til og med jeg har investert i et par (som ikke har gått på årevis) - så nå går hele familien på skøyter.
![]() |
|
|