Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Januarsalget ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 18:32   #41
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Januarsalget ...

Jeg har handlet en strikkevest fra Memini, en strikkejakke fra Exit og et par vintersko til neste sesong.

Gammel 25-01-09, 18:47   #42
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt et par "lekeplagg" til poden på H&M, og i dag har jeg kjøpt JoHA-ullsett til halv pris.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 18:55   #43
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Januarsalget....

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har holdt nyttårsløftet mitt om å ikke handle på salg i år.

Helt enig. Jeg er også mest komfortabel med å betale full pris.

Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:11   #44
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke mye, en jakke hver til gutta. Reima og Hummel, kom på 750 eller noe. Ellers har jeg handlet en cardigan og en genser til ca 200 kr

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 19:24   #45
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lite. En TTH-dress til neste år, en ekstradress til neste år, en ullpysj til neste år. Det er det tror jeg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 20:30   #46
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg handler stort sett klær på salg, og kjøper svært sjelden noe til full pris. I år er det blitt bare en bytur på meg, og da kjøpte jeg ganske mange plagg på Lindex for til sammen 280 kroner. Begge ungene holder på å vokse ut av det de har, så det blir nok mye mer salg på meg hvis sjansen byr seg. Jeg kjøper uansett ikke mer enn vi trenger, det har vi nemlig ikke plass til.

Gammel 25-01-09, 20:37   #47
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Hmm.. Tre t-skjorter, tre olabukser, en tights, og en cardigan. Et sett med skjørt og jakke ( kjøpt brukt her inne ) og fire nye truser. Det er til to barn, og de bruker omtrent den samme str, så de kan ikke arve fra hverandre.
De har ikke så mye klær, og det var behov for noe nytt.

Gammel 25-01-09, 20:44   #48
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt to vinterdresser, 1 vår/høstdress, litt ullklær, goretex sko + diverse andre ting. Så ca kr.4000 totalt tenker jeg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:48   #49
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, tror jammen meg at mannen i huset har rett. Dette har jeg endt opp med etter årets salg (har gitt meg selv kjøpestopp nå ):
Til sammen til begge barna:
12 overdeler
2 bodyer
2 strømpebukser
4 dongeribukser
4 vanlige bukser
2 tights
2 joggebukser
2 par eccosko
2 elefantluer
2 par votter
4 vinterdresser
1 sengesett

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:56   #50
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, ja det var jo en del. Men til i år eller neste år?
Dersom jeg klarte time størrelse til neste år, skulle jeg gjerne kjøpt mer, men jeg synes det er vanskelig å vite hva han trenger og hvor stor han er.
I år har han egentlig det han trenger. Jeg skaffer det på høsten og da trenger han ikke mer.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:02   #51
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nesten ikke handlet noe til barna på salg. En bukse til sjuåringen er vel det eneste. Han har alt han trenger fra før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:08   #52
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hm, ja det var jo en del. Men til i år eller neste år?

Vinterdressen ol er til neste vinter (jeg bare regner med at de passer). Resten av klærne er også i neste størrelse altså 92 til lillebror og 110 til storesøster. Så i teorien trenger jeg ikke å kjøpe klær til dem før til høsten (med unntak av sommerklær), for hun eldste passer både 104 og 110 nå....

Gammel 25-01-09, 22:37   #53
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Helt enig. Jeg er også mest komfortabel med å betale full pris.

Jeg mente kun januar.

Gammel 25-01-09, 22:41   #54
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

har ikke handlet noe spes. De har jo først sikkelig salg nå. Håper jeg finner noe i Bodø. på hm til ungene.

Gammel 25-01-09, 22:50   #55
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Hm, tror jammen meg at mannen i huset har rett. Dette har jeg endt opp med etter årets salg (har gitt meg selv kjøpestopp nå ):
Til sammen til begge barna:
12 overdeler
2 bodyer
2 strømpebukser
4 dongeribukser
4 vanlige bukser
2 tights
2 joggebukser
2 par eccosko
2 elefantluer
2 par votter
4 vinterdresser
1 sengesett

Synes ikke det var ille for å være til to barn. Det er jo mye smartere å kjøpe på salg enn til full pris

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:51   #56
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Det er jo mye smartere å kjøpe på salg enn til full pris

Takk, setningen skal vises til min kjære mann

Gammel 25-01-09, 23:18   #57
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Synes heller ikke det var så mye. Om jeg skulle ramset opp alt så hadde jeg nok ikke vært så langt unna å det bare til 1 barn. Er en del til neste vinter da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:22   #58
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke kjøpt noe til ungene, men har kjøpt to par vintersko til meg selv.

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Det er jo mye smartere å kjøpe på salg enn til full pris

Tja … Det fordrer blant annet at man ikke ender opp med å kjøpe mer på salg enn man ellers ville ha gjort.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:24   #59
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og siden du spør, så synes jeg mannen din har rett i at du har handlet mye.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 23:27   #60
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tja … Det fordrer blant annet at man ikke ender opp med å kjøpe mer på salg enn man ellers ville ha gjort.

He, det er vel egentlig det mannen mener. Jeg må nok bare bli flinkere til å finne ut hva barna egentlig trenger. I tillegg må jeg slutte å komme med kommentaren "se hvor mye jeg har tjent på å kjøpe dette til halv pris"

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.