|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Januarsalget ...Jeg har handlet en strikkevest fra Memini, en strikkejakke fra Exit og et par vintersko til neste sesong.
|
|
|
|
#42 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Januarsalget ...Har kjøpt et par "lekeplagg" til poden på H&M, og i dag har jeg kjøpt JoHA-ullsett til halv pris. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Januarsalget ...Ikke mye, en jakke hver til gutta. Reima og Hummel, kom på 750 eller noe. Ellers har jeg handlet en cardigan og en genser til ca 200 kr |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Januarsalget ...Jeg handler stort sett klær på salg, og kjøper svært sjelden noe til full pris. I år er det blitt bare en bytur på meg, og da kjøpte jeg ganske mange plagg på Lindex for til sammen 280 kroner. Begge ungene holder på å vokse ut av det de har, så det blir nok mye mer salg på meg hvis sjansen byr seg. Jeg kjøper uansett ikke mer enn vi trenger, det har vi nemlig ikke plass til.
|
|
|
#47 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Januarsalget ...Hmm.. Tre t-skjorter, tre olabukser, en tights, og en cardigan. Et sett med skjørt og jakke ( kjøpt brukt her inne ) og fire nye truser. Det er til to barn, og de bruker omtrent den samme str, så de kan ikke arve fra hverandre.
|
|
|
#49 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Januarsalget ...Hm, tror jammen meg at mannen i huset har rett. Dette har jeg endt opp med etter årets salg (har gitt meg selv kjøpestopp nå |
|
|
|
|
|
#50 |
|
I mål
|
Sv: Januarsalget ...Hm, ja det var jo en del. Men til i år eller neste år? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Flink jente
Sv: Januarsalget ...
Vinterdressen ol er til neste vinter (jeg bare regner med at de passer). Resten av klærne er også i neste størrelse altså 92 til lillebror og 110 til storesøster. Så i teorien trenger jeg ikke å kjøpe klær til dem før til høsten (med unntak av sommerklær), for hun eldste passer både 104 og 110 nå.... |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Januarsalget....har ikke handlet noe spes. De har jo først sikkelig salg nå. Håper jeg finner noe i Bodø. på hm til ungene.
|
|
|
|
#55 |
|
Tåler regn
|
Synes ikke det var ille for å være til to barn. Det er jo mye smartere å kjøpe på salg enn til full pris |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Bedreviter
|
Sv: Januarsalget ...Jeg har ikke kjøpt noe til ungene, men har kjøpt to par vintersko til meg selv.
Tja … Det fordrer blant annet at man ikke ender opp med å kjøpe mer på salg enn man ellers ville ha gjort. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Flink jente
He, det er vel egentlig det mannen mener. Jeg må nok bare bli flinkere til å finne ut hva barna egentlig trenger. I tillegg må jeg slutte å komme med kommentaren "se hvor mye jeg har tjent på å kjøpe dette til halv pris" |
|
|
|
![]() |
|
|