Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Herregud, hun er lege, hun vet konsekvensene men hun veide disse opp mot skadene av vaksine. Vet du, jeg skal ringe henne nå og få et mer oversiktlig svar og vise henne denne tråden. Det blir for dumt når jeg, som i utgangspunktet ikke er en vaksinemotstander sitter og forvarer et syn som jeg kun innehar pga av at jeg, personlig, opplvede at leger ikke vaksinerte og var skeptiske selv.
Jeg er ikke vaksinert, og har heller ikke hatt noen av barnesykdommene. Er det over og ut med meg da? Min lille er selvfølgelig vaksinert.
Esme og andre som kan dette: Jeg har ikke fått noen vaksiner pga juvenil artritt. Jeg har forstått det som at sykdommen kan bli verre (permanent, eller i en periode?) av vaksinene. Er det noen vaksiner jeg kan/burde ta nå? Jeg har fortsatt artritt. Jeg har heller ikke hatt noen barnesykdommer fordi jeg ble tatt ut av barnehage/skole ved de minste tegn på barna rundt meg. Men det har jeg inntrykk av at var fordi jeg gikk på Methotrexat? Noe jeg forøvrig også gjør nå.
Jeg kan ikke si jeg gleder meg til vannkopper som jeg mest sannsynlig kommer til å få, nå som jeg har barn.
|