|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOAlle sider har en sak. Også den SFO-ansatte. Hun kan ha hatt en dårlig dag, kanskje er dette en "lek" som har versert i lengre tid og som hun var lei av, kanskje er hun lei av at de små (åpenbart) har liten respekt for henne (da mener jeg den som fant på det "stygge" verset i utgangspunktet - det var kanskje ikke tilfeldig at det var akkurat denne ansatte som ble nevnt?) og kanskje var det enda noen faktorer vi ikke vet. Jeg ville hatt dette i bakhodet mer enn behovet for unnskyldning og oppreisning.
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFO
![]() |
#24 |
Leser
|
Ja, jeg bare poengterte at hvis du skjellte ut den ansatte UTEN å undersøke hva det dreide seg om, er du like god som den ansatte - forskjellen er bare hvem som er "offeret". Jeg antar at du ønsker å være "bedre" enn henne.
![]() |
#25 |
Borte
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOJeg syns ikke det er noen unnskyldning for å skjelle ut niåringer om man er ansatt i skolen. Ta det opp med henne og si at det er uakseptabelt, at datteren din gruer seg til å gå på skolen og at det var et uhell.
![]() |
#26 |
frakoblet
|
Bare en kommentar til dette; Denne SFO-ansatte er en som tuller og fjaser og strekker ungene til det ytterste. Hun har tidligere ertet enern til hun var helt på randen av å bryte sammen, for så å tulle det vekk. Det er derfor ekstra ille at hun ikke tåler sin egen medisin - og i TILLEGG lar en uskyldig lide.
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOKanskje du skal ta dette opp med hennes overordnede, Safran? Det høres jo ut som om hun kan være *litt* lite mottakelig for kritikk.
![]() |
#28 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFOSelv om vedkommende hadde en dårlig dag e.l., er det viktig at hun ber om unnskyldning etter en slik episode. Dette høres ut som et alvorlig tilfelle av "verbal vold", og er ikke greit uansett. Selv hvis datteren din hadde gjort noe galt. Det er de voksnes ansvar å prøve å reparere skaden når slikt har skjedd, jeg håper du ringte henne i går kveld. Hvis ikke, gjør det nå! Forklar deres side av saken, og gjør det på en måte som gir rom for henne til å komme på banen på en bedre måte (ikke gå rett i angrep).
![]() |
#30 |
frakoblet
|
Jeg tar det først med henne direkte. Skulle det mot formodning ikke føre til noe, får jeg heller ta det videre. Sjefen hennes er veldig militant, så jeg VET hun hadde tatt tak i det sporenstreks om jeg hadde ringt. Jeg har ringt om noe annet tidligere, og det ble tatt seriøst.
Hun ringte ikke tilbake igår, så jeg sendte en melding litt senere. Hun svarte ikke på den heller. Jeg prøver igjen litt senere idag.
Det er hun.
![]() |
#31 |
![]() Sv: Utskjelt på SFOJeg synes oppriktig synd på lille jenta di! Hun fortjener en unnskyldning slik at både hun og venninna kan få dette ut av verden!
![]() |
#32 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sist redigert av Hyacinth : 13-12-06 kl 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tusenkunstner
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Enig i dette.
![]() |
#35 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Utskjelt på SFOUakseptabel oppførsel. Jenta di bær få en unnsydning fra den voksne som overreagerte/feilreagerte.
![]() |
#36 |
Borte
|
Hvis du oppfattet det slik så tror jeg vi forsto hovedinnlegget på forskjellige måter. Jeg så det som en forklaring på hvorfor datteren var fullstendig knust, og slett ikke noen måte å lukke øynene for at datteren kan gjøre noe galt.
![]() |
#37 |
Tusenkunstner
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig med deg, når jeg får lest det slik du ser det.
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004 Sist redigert av Solen : 13-12-06 kl 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ser lyst på livet
|
Som min oldemor skal ha sagt: Nei du får aldri meg til å tro at *** har gjort noe galt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFOJeg er ikke den som springer rundt og "tar opp" ting - men denne hadde ikke engang jeg latt passere! Slik går det ikke an å oppføre seg. OK hun ble sint og såret, men da må man som voksen besinne seg og skvære opp etterpå slik at barnet ikke går hjem full av vonde følelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utskjelt på SFOHuff, så sårt for jenta di. Og venninna. Men jeg må le littegranne. Så sårbare frøkner og hulking i stereo... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|