Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utskjelt på SFO

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 10:29   #1
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg hadde tatt dette opp med den ansatte og sagt at du forstår reaksjonen hennes (neppe noe gøy at hun tror at ungen kaller henne noe), men at det ikke var tilsiktet. Fortell hvordan det skjedde og at jenta de var helt knust og ikke ville gå på skolen. Og spør så til slutt den ansatte om hva hun mener er en grei måte å fortelle jenta di at dette er opp og avgjort og at den voksne nå vet hva som virkelig skjedde.

Enig i dette.

En liten digresjon vekk fra temaet.

Jeg synes kanskje det er litt blåøyd av hovedinnlegger å si at datteren hennes ALDRI gjør noe galt, et problem som kan være ganske stor for en evnt. lærer som ikke klarer å nå noen foreldre i ubehagelige saker. Nei, mine barn gjør ALDRI oe galt, det kan ikke vært dem osv... Sier ikke at dette har skjedd i H.I sak.

Gammel 13-12-06, 10:35   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Enig i dette.

En liten digresjon vekk fra temaet.

Jeg synes kanskje det er litt blåøyd av hovedinnlegger å si at datteren hennes ALDRI gjør noe galt, et problem som kan være ganske stor for en evnt. lærer som ikke klarer å nå noen foreldre i ubehagelige saker. Nei, mine barn gjør ALDRI oe galt, det kan ikke vært dem osv... Sier ikke at dette har skjedd i H.I sak.

Hvis du oppfattet det slik så tror jeg vi forsto hovedinnlegget på forskjellige måter. Jeg så det som en forklaring på hvorfor datteren var fullstendig knust, og slett ikke noen måte å lukke øynene for at datteren kan gjøre noe galt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 10:39   #3
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvis du oppfattet det slik så tror jeg vi forsto hovedinnlegget på forskjellige måter. Jeg så det som en forklaring på hvorfor datteren var fullstendig knust, og slett ikke noen måte å lukke øynene for at datteren kan gjøre noe galt.

Jeg er enig med deg, når jeg får lest det slik du ser det.

Men jeg synes fortsatt at det kan være et problem at foreldre ofte ser på barna sine som små uskyldsrene engler. Og da tenker jeg ikke på H.I denne gangen

Sist redigert av Solen : 13-12-06 kl 10:46.
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 10:43   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Jeg er enig med deg, når jeg får lest det slik du ser det.

Men jeg synes fortsatt at det kan være et problem at foreldre ofte ser på barna sine som ser på sine egne barn som små uskyldsrene engler. Og da tenker jeg ikke på H.I denne gangen

Som min oldemor skal ha sagt: Nei du får aldri meg til å tro at *** har gjort noe galt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.